Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Har dette kun fra farssiden og er en mild versjon. Er mitt tredje svangerskap og har ikke trengt å gå på blodfortynnende medisin i noen av svangerskapene. Kun dersom jeg ble sengeliggende i mer enn 7 dager. Min bestemor døde igår og vi må kanskje ta fly til stedet begravelsen er. Er kun en ca 40 min flytur, men er usikker på om jeg kan fly i hele tatt. Har lest flere steder om andre som har dette og har mistet fosteret pga at de fikk blodpropp under flytur. Men da har de også måttet gå på blodfortynnende i senere svangerskap. Er veldig usikker på hva jeg skal ta sjansen på! Vil jo ikke risikere babyens liv, men har jo også lyst å møte opp i begravelsen til min bestemor.
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg ville ringt legen eller føden og hørt jeg. Dette tror jeg ikke du skal stole på oss her inne på BIM til å ta en avgjørelse for deg på Det aller tryggeste er nok å få en uttalelse fra en fagperson som har kompetanse til å gi deg et svar du kan stole på . Håper det ordner seg for deg så du kan fly! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå