Gå til innhold

Gratis gravid fotografering hos Fame ?

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Er det slik enda at man får med kupong i bladet "Gravid" til en slik fotografering ?

Har begynt å abonnere på bladet nå så jeg bare lurte på om di enda holdt koken med denne fotograferingen :) Kunne ikke se noen kupong i siste bladet jeg fikk, er det kuponger med hver mnd eller ? Redd for å gå glipp av muligheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har fremdeles gratis fotografering. Har i allefall sett det i en av de to siste Gravid.

Vær obs på at du får det gratis fordi de har rett til å bruke bildene som de vil, f.eks. publisere det i Gravid. I tillegg får du ikke velge selv hvilket bilde du får med gratis, det er fotografens favoritt og den trenger ikke stemme overens med deres. Jeg vet om flere som har vært utrolig misfornøyde fordi de fikk med seg et bilde de selv ikke likte og dermed endte opp med å betale dyrt for å få bildene de selv ønsket.

Skrevet

Vi har valgt selv hver gang;-)

Skrevet

Fame har ofte kampanjer på "gratis" fotograferinger.. Men de eier da rettighetene.. Du kan ende opp i ja f.eks bladet gravid. Du får ikke selv velge bildet og da tar alltid sats på at du kjøper mer en det ene de sender med slik at de tjener masse på det allikevel.

Tror det tilhører sjeldenheten at fotograferingen har endt opp som gratis for de som har vært der.. Nå tar jeg gravid foto og bilder av barna og familien selv så slipper og gå til andre.., men vet at Fame er blant de dyreste og har langt ifra lenger noe bra rykte verken blant kunder eller innen fotografyrke!

Det blant annet pga de er svindyre om du ønsker kjøpe bilder og ikke lette og jobbe med i etterkant om du ønsker forandringer. Som jeg har hørt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...