Gå til innhold

Uff... jeg er så sinnsykt dum :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en sliten alenemor med 3 unger.. Sliter med depresjon, og sliter også litt med sorgprosess etter å ha blitt alene, selv om det var mitt eget valg å bryte ut av et forhold som hadde vært dårlig i flere år.

Har en profil på en date-side, mest for moro skyld. Men for 5 uker siden dukket det opp en mann der som var så utrolig snill og alright. Han er den eneste jeg har svart av alle "flørtene" jeg har fått. I 5 uker nå har vi sendt mye sms til hverandre, og det har vært så koselig med en godmorgen klem og en klem ved leggetid. Det har blitt mye flørting. Vi har pratet om å ta en kaffe, bor 1 time unna hverandre, men det har ikke blitt noe av enda. Jeg føler jeg har blitt så glad i disse meldingene. De får meg til å smile. Jeg har lagt så mye håp og følelser i det hele, så dum som jeg er.. Men nå er jeg redd det er over.. Lite meldinger i det senere. Føler jeg viser mer interesse enn han. Føler jeg stort sett må sende melding først.. Og jeg er så lei meg.. Og føler meg sååå dum.. Selvfølgelig har det bare vært en flørt fra hans side..

Nå har jeg tenkt å ikke sende melding, for å se om jeg får noen av ham. Men det er ikke lett... For jeg har jo såå lyst til å sende bare i håp om å få svar. På han har jeg vel virka helt desperat..

Det er vel bare idiotisk å spørre "hvor han står og om han er lei" ???

Jeg mener.. vi hadde jo egentlig ikke noe sammen, bare oppe i mitt hode ;)

Han har sagt at han syns det er koselig med meldinger, at han ikke syns jeg maser osv.. men nå i det senere har jeg begynt å tvile.. tror han har gått lei.. selv før vi rakk å drikke kaffe :(

Og jeg er 35 og føler meg brått som en fjortis med kjærlighetssorg igjen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange, mange fisker i havet... La ikke dette knekke deg helt. Om du lurer på hvor han står kan du jo spørre, eller bare vente og se om han kontakter deg. Kan jo hende at han ikke vil gå så fort fram.

Skrevet

Hei

Man kan jo bli lei av uendelig mange meldinger.

Kanskje det er nå det er på tide å ta den kaffikoppen? Vanskelig å holde piffen ved like over lang tid, uten at man etterhvert treffer hverandre.

Men husk! Vær forsiktig uansett, men lykke til!

Skrevet

Jeg er helt enig med det med piffen.. Det blir jo mye av de samme meldingene opp igjen og opp igjen.. Derfor jeg ville hatt kaffen, og sett hvor vi egentlig står.. Men det har vært så vanskelig å finne en dag og tid som passer begge, så det har ikke blitt noe av enda.. og så virker det som han er lei nå... Skal prøve å ikke sende ham noen melding, og se hva som skjer.. Jeg er alene uten unga i helga også, og gruer meg.. :(

HI

Skrevet

Hehe, fjortis igjen, ja.. Ikke akkurat en tid man ønsker seg tilbake til.. Du må ikke legge for mye i dette, hvis jeg forsto det riktig har du ikke engang truffet fyren. Ta det som en flørt, så ser du hvor det bærer etter hvert. Du må ha det gøy med dette, ikke stress eller bli innpåsliten. (Ikke at jeg synes du virker dét, altså) Men du må nok kysse mange frosker...

Skrevet

Også vær forsiktig med å sende mange meldinger med : "Håper du ikke er lei av maset mitt" og "håper du ikke syns jeg maser".. for det vet jeg blir oppfattet feil av mange menn.. som DA syns det blir VELDIG masete :)

Men hold motet oppe , jeg traff samboeren min på nettside, og vi er lykkelige og har snart to barn sammen, så stå på!!

Lykke til, anbefaler å invitere han på den kaffen denne helgen, siden du har barnefri også:)

Skrevet

Huff, jeg husker også da jeg var søkende på nett... Fant fort ut hvor kynisk det kan være. Begynte og flørte med en fyr og det var veldig heftig, så plutselig stille. Så viser det seg ved en tilfeldighet at han flørter med en kollega av meg paralellt og sikkert flere. Man vil kanskje holde tre-fire stk varme samtidig, for så og se om hvem som trekker det lengste strået. Det værste er at menn som driver sånn på nett, kanskje ikke har guts nok til å gjøre sånn in real life. Men bak tastaturet blir de kongene på haugen.

Men hvis du er seriøst interessert i fyren, så får du våge. Du har ingenting og tape på å spørre han konkret om han vil treffe deg. Si en dag og kan han ikke den dagen, kom med en ny dato. Hvis han da heller ikke kan, ja DA kan du spørre han om han ikke vil treffe deg. Sier han nei, -ja da går du videre. Husk lykken kommer når man minst venter det.

Masse lykke til uansett!

Skrevet

Hva med og sende en mld om han har tid og lyst og treffe deg i helga?

Da ser du jo hva han svarer.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :)

hmm.. i dag har jeg ikke sendt noen melding til ham, og heller ikke fått noen. Blir jo lei meg av det. Hadde tenkt å ikke sende flere, for å se om det etterhvert dukket opp fra han. Men samtidig... jeg VIL jo ikke la ham slippe heller.. Jeg VIL jo ikke la være å sende.. jeg er redd det også betyr slutten. Så betyr det slutten på meldingene og kontakten uansett hva jeg gjør, så kan jeg jo tørre å hoppe i det og spørre ham om den kaffekoppen i helga. Jeg har jo ikke noe å tape på det. Men kanskje jeg venter litt til for å se om det dukker opp melding ;)

Men det ser jo mørkt ut :(

HI

Skrevet

Hvis han har mistet interessen hjelper det ikke å mase eller stresse. Det finnes masse fisk i havet...nyt tiden før jul og finn noen nye å sende meldinger til på nettet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...