Gurine Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jeg er en sliten alenemor med 3 unger.. Sliter med depresjon, og sliter også litt med sorgprosess etter å ha blitt alene, selv om det var mitt eget valg å bryte ut av et forhold som hadde vært dårlig i flere år. Har en profil på en date-side, mest for moro skyld. Men for 5 uker siden dukket det opp en mann der som var så utrolig snill og alright. Han er den eneste jeg har svart av alle "flørtene" jeg har fått. I 5 uker nå har vi sendt mye sms til hverandre, og det har vært så koselig med en godmorgen klem og en klem ved leggetid. Det har blitt mye flørting. Vi har pratet om å ta en kaffe, bor 1 time unna hverandre, men det har ikke blitt noe av enda. Jeg føler jeg har blitt så glad i disse meldingene. De får meg til å smile. Jeg har lagt så mye håp og følelser i det hele, så dum som jeg er.. Men nå er jeg redd det er over.. Lite meldinger i det senere. Føler jeg viser mer interesse enn han. Føler jeg stort sett må sende melding først.. Og jeg er så lei meg.. Og føler meg sååå dum.. Selvfølgelig har det bare vært en flørt fra hans side.. Nå har jeg tenkt å ikke sende melding, for å se om jeg får noen av ham. Men det er ikke lett... For jeg har jo såå lyst til å sende bare i håp om å få svar. På han har jeg vel virka helt desperat.. Det er vel bare idiotisk å spørre "hvor han står og om han er lei" ??? Jeg mener.. vi hadde jo egentlig ikke noe sammen, bare oppe i mitt hode Han har sagt at han syns det er koselig med meldinger, at han ikke syns jeg maser osv.. men nå i det senere har jeg begynt å tvile.. tror han har gått lei.. selv før vi rakk å drikke kaffe Og jeg er 35 og føler meg brått som en fjortis med kjærlighetssorg igjen
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg synes du skal vente og se om han tar kontakt. Er litt "masete" å spørre om hvor han står og om han er lei. Hold motet oppe. Hvis han ikke er lei gir han lyd fra seg snart. Finn noe å gjøre på sånn at du ikke blir fristet til å skrive ) Du kan få en klem fra meg ) *KLEM*
Gurine Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 hehe.. Takk for det Trengte den Satt akkurat og skrev melding.. og så slettet jeg.. ikke enkelt det her.. Og vi som neeesten hadde avtalt kaffe-date.. buhuu.. Alenehelg uten unga denne helga, og jeg gruer meg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Finn på noe med venninnene dine i stedet. Ikke la denne "nesten-kaffe-daten" ødelegge helgen. Det er jo mulig at han har fått kalde føtter nå som det nærmet seg at dere skulle treffes? Ikke sikkert han er slik han har gitt seg ut for å være, faktisk...?
Guri Malla har to små Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Måtte bare svare på denne, synes det er så trist når folk mister håpet så lett! Tenk så mye forventninger du har lagt på denne mannen, tydeligvis lenge siden du har turt å håpe på noe som helst! Jeg tror du har bygget så mye rundt dette, og han, at du har mistet litt perspektivet underveis på at det "bare" er meldinger med en du ikke har møtt. Kanskje om du hadde møtt han hadde du ikke likt han i det hele tatt. Det som er viktig her og som du skal ha all ros i verden for, du har turt!! Du har gitt noen muligheten til å bli bedre kjent med deg, sluppet noen litt lenger inn enn vanlig i det som du beskriver som en tøff hverdag. Ikke gi deg med det!! Kanskje det er en grunn til at det ikke blir han, kanskje du bare trengte han for å tørre nok til å møte nestemann som kanskje er perfekt! Ikke gi deg i alle fall, med å bli kjent med nye mennesker. Om du kanskje får kontakt med flere interessenter på nettet bygger man ikke så mye opp rundt en, og det kan være lettere å skille mellom hvem som faktiskt betyr noe! Ikke "mas" mere på han, han kommer om han kommer, men ikke gi deg med å bli kjent med andre God jul!!
Gurine Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk for svar. Du har helt rett, jeg har bundet altfor mange forventninger til han her.. Han har vært rene drømmemannen i hodet mitt. Vi har hatt koselige meldinger og "hete" meldinger der vi har delt rødvin og kost oss... på meldinger altså. Han har bedt om bilde av meg på sms, sagt at han liker det han så, at han gleder seg til å treffe meg for å få kos i virkeligheten osv.. Så da har jeg hatt et håp da... sukk Har vært i et forhold i nesten 12 år, så dette er helt nytt for meg. Har ikke følt på kriblingen og følelsene han ga på innmari mange år... og jeg ville ikke miste det... Men jeg skal ikke gi opp.. jeg får håpe det en gang dukker opp en annen jeg liker.. Selv om jeg bare vil ha ham her akkurat nå HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå