Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Lurer på om noen vet hvordan suppene i kantinen er, med tanke på næringsinnhold. Er de skikkelig kaloribomber eller? Ser kantinemenyen inneholder mye det samme over hele landet så da "må" det jo være noen som vet
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Og selvfølgelig vises ikke svaret ditt. Er så lei det der. At de aldri kan få det til å fungere skikkelig her.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Har vært mange svar som ikke vises i det siste :/ Men det jeg svarte var at det er nok ikke de sunneste suppene. De bruker mye smør, fløte og salt som smakstilsetning. (tror jeg...)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Har hatt en mistanke om det De er jo som oftest kremet og kjempe gode. Jaja. Får vel roe suppeinntaket mitt litt Har ikke tenkt på å spørre kokkene. Hehe. Det hadde jo vært det mest fornuftige.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Er dette avgjørende for om du tar en jobb i Statoil?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Du tror ikke kanskje at jeg jobber i statoil da?! I og med at jeg spiser i kantinen der på en daglig basis?! Tenke seg om to ganger før man prøver å være festlig. Lykke til neste gang.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Du skrev ingenting om det i innlegget. Bør kanskje skjerpe deg neste gang du prøver å være sur og irettesettende.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Unnskyld. Ser at det ikke kom frem før lenger nede. Legger meg heeeelt flat her og beklager. Sitter desverre med klørene ute på denne siden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå