Gå til innhold

ski man fester med vanlige sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gitt opp å finne ski med skisko til 2-åringen min, da alle skisko starter på str 25. Tenkte å prøve å finne nye ski for å feste på vanlige sko, men nå finner jeg ikke det heller. Noen som har fått tak det, nettbutikk eller Trondheim/omegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte på OBS for et år siden.

Vanlige treski hvor eneste forskjellen var mangel på behovet for egne skisko ;)

Frost har det også som en del av serien, men de er betydelig dyrere ;)

Skrevet

Er du sikker på at h*n må ha 25 i skisko og ikke noe større? Jenta vår bruker 24-26 i sko men har 28 i skisko. De er perfekte med en tykk sokk til:)

Skrevet

Har ett par etter storesøster som står å venter i str 25. Han har små føtter, bruker 21 i vintersko, så de var alt for store. Kunne vel hatt tre par tykke sokker i.

Får nok ta en tur på obs sport å sjekke, der så jeg bare etter vanlige ski og skisko, ikke slike for vanlige sko:)

Skrevet

Det er bra når man leser inleggene ordentlig;) hihi. Skjønnte som at du skulle ha sko i 25;)

Da har han små føtter ja om han bare bruker 21 i vintersko. Jenta mi brukte 22-23 i fjor vinter da hun var litt over 1. Når ble han 2? Jenta mi ble to i august

Skrevet

Sjekk i lekebutikker. Vi kjøpte på Extra leker for to år siden :)

Skrevet

Vi kjøpte på XXL på Lade, men det er ca 2 år siden.. var Åsnes ski tror jeg..

Skrevet

Ja, han er litt liten i føttene, men det var storesøstra og. Han ble 2 i oktober. Storesøster er 5 og bruker 27 i vintersko.

Får sjekke lekebutikkene og ja, om jeg ikke finner det på obsen:)

Skrevet

XXL TIller hadde ikke i år i alle fall, og finner det heller ikke på nettet, men extra leker har jeg ikke vært på, der kan jeg jo se. Frister bare så lite med Tillerområdet for tida, mange stressa julehandlende;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...