Gå til innhold

Hvorfor er du våken nå? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å legge meg...

Skrevet

Jeg er på nattevakt.

Noen som har link til historiene om Sametrusa/sebratrusa, og hun morsomme med den bilen som mannen ikke fant......

Skrevet

Au...god bedring! Håper du får sove snart,da!

Skrevet

Skikkelig dårlig på å finne igjen sånne ting... Men ikke så lenge siden det var linket til dem...

Skrevet

Jeg?

Jeg er ikke her, dette er bare en drøm :P

Gravid med en sparkebaby, og har mens og ryggsmerter.

Sover på sofaen i disse dager for å skåne min elskede for infernalsk snorking :)

Har utviklet en alternativ døgnrytme kan man si ;)

Skrevet

Søvnløs, som vanlig. Gnn.

Skrevet

Etter flere år med sykdom og søvnproblemer, har jeg utviklet en elendig døgnrytme... Kommer meg bare ikke i seng... Skal snart (endelig!!!) ut i jobb igjen, og jeg må jo få snudd det før den tid!! Hjelp :)

Hi

Skrevet

Insomnia! Søvnløshet! Jeg har vært opp og ned av senga i 4 timer nå og sover fremdeles ikke. Jeg trenger virkelig søvn! 3 natten på rad med dårlig søvn. Bare i natt får jeg ikke sove OVERHODET!

Skrevet

Samme her. Får bare ikke sove. Var en del dårlig uka som gikk og har blitt litt bedre denne uka - men døgnrytmen min er helt på tur.

Skrevet

Ai, hørtes ikke noe særlig ut... Les en kjedelig bok? Prøvd sånne innsovningstabeletter?

Har egentlig funnet ut at det er enda vanskeligere å legge seg når jeg er innlogget på dib...

Hi

Skrevet

Sov i hele går/kveld. så nå får jeg ikke sove igjen. gjør meg ingenting, har ikke noe å gjøre i morgen anyway.

Skrevet

Takk 02:02 :)

Prøve meg på en tur i senga etterhvert, men hver gang jeg gjesper så kommer en ny runde :P

02:01

Skrevet

har heller ikke noe å gjøre i morra...før utpå kvelden..så kan i grunn sove vekk halve dagen...

Skrevet

Jeg er syk med influensa.. Og får ikke sove når jeg er tett i nesa :P hehe

Gleder meg til vesla våkner om 4 timer og skal ha oppmerksomhet.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke bodde helt alene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...