TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Altså, var på middag hos en venninne. Var snakk om at de små måtte spise for å bli stor.. Vi voksne ble bare eldre, ikke større.. så fant vi ut at jo, vi kan bli større vi også. Da kommer det fra hennes sønn; mamma du har stor mage, du er tjukk. Så kommer det fra min datter; min mamma har magen sin rundt her.. og peker bak på ryggen sin.... herlig... Godt det var blant nære venner.... hehe..
Tante Blås Squaw Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 LOL! Min kjære sønn på tre år dyttet meg i mageflesket og lurte på om det var der jeg hadde all melka til babyen. Takk for den du!
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Du får trøste deg med at hadde det ikke vært for "den" så hadde ikke kroppen din orket å produsere god melk ) Jeg husker enda at jeg i barnehagealder hatet den svære(!) rumpa til ei som jobbet der. Altså, dama var elskverdig og jeg likte henne. Men rumpa var stor og når hun satte seg ned så såg jeg at den "fløyt" rundt henne. Jeg gjentok mange,mange,mange ganger at slik rumpe skulle jeg ikke ha. Det nektet jeg! Aner ikke hvor mange ganger pappa skulle ha meg seg ei stuptrøtt og utslitt jente hjem. Jeg lå på gulvet (fordi jeg var sliten og det jeg i dag kaller trassete) og såg på denne rumpa i en slags betatt forferdelse. Når pappa kom annonserte jeg klart og tydelig at slik rumpe skulle ikke jeg ha nei!! Stakkars pappa viste nok ikke hvordan han skulle reagere på den..... I tillegg så jobbet mannen hennes sammen med pappa, så det var godt kjentfolk men ikke "venner". (Altså, dette skjedde ikke bare en gang men mange ganger) Måå bare legge til at jeg ellers bare har gode minner fra denne dama. Når jeg treffer på henne nå som voksen er jeg fortsatt litt..... Hva skal jeg si. Den rumpa imponerer meg enda hvertfall......
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 hahahahaaha... Barn er fantastiske!!
Gjest To stjerner Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 og jeg fikk høre at "Mamma, du har sånn myk mage du", og så trykket han fingeren hardt inn i magen...jaja.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Hæhæ! Mitt ene "bonusbarn" sier alltid mens h*n tar på meg eller koser på meg.. "Du er mye mykere enn mamma'n min du.." Hahahhah, jaaadaaa.. bare gi meg enda mer sprø tanker om hvordan mora di er en sånn fit treningsguru akkurat som pappa'n din, og jeg er en smellfeit tjukkebolle!!!! Skjønne unger gitt! hahahahaha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå