Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Det er jo fantastisk at de sender Bones, Criminal Minds, CSI og The Closer samtidig også da. Jeg er sååå lei disse seriene nå, det er bare drap og elendighet alt sammen. Blir ikke sjokkert av noenting lenger her. Noen som har tips til serier for nedlastning om IKKE innehoder drap, voldtekt eller "tøffe" etterforskere?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Åh, jeg koser meg med den 3 criminal minds episoden i kveld Sett to av de før, men ser de gjerne igjen!! Liker du disse sykehus-seriene da?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Six feet under, Breaking bad, Mad Men.. Liker du familiekos-serier kan Brothers & Sisters være et greit alternativ.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Du har jo de typiske jenteseriene som Desperate Housewifes, Cougar Town og Sex And The City. Selv foretrekker jeg Big Bang Theory i tillegg til "drap og elendighet" ;o)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Finnes jo utrolig mye serier å følge med på! Ramser opp de jeg liker jeg Til deg anbefaler jeg først og fremst: The Event (ganske ny, spennende) Ellers: Big Bang Theory Desperate Housewives Vampire Diaries (tenåringsserie det da) Sex and the City (kanskje vanskelig å få lastet ned de eldste sesongene) Modern family http://www.imdb.com/ er et genialt hjelpemiddel når en skal laste ned serier, enkelt å finne ut når neste episode kommer, og hvilken episode en så sist
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 One tree hill. Gikk/går en serie på fem som handler om en tenåring som blir gravid, Mitt hemmelig tenåringsliv (the secret life of the american teenager).
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Her er mine favoritter (jeg er også dritlei kriminal-serier, makan til ensformig underholdning)... Mad men - desidert den stiligste serien du vil se. Alt er gjennomført i 60- tallets stil, og handlingen foregår langt fra politihuset (reklamebransjen). Boardwalk empire - laget av samme folka som Sopranos. God underholdning! Og fantastiske kulisser. Gilmore girls! Den mest intelligente og gjennomførte serien som er laget. Smart dialog, spennende karakterer og gode skuespillere. My name is Earl... et skråblikk på amerikansk trailer-trash, men i tillegg kjempemorsom og hærlig serie. The Office - hysterisk morsomt!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Kanskje en ide å vite hvor gammel HI er før en begynner å anbefale? Gilmore girls er en grei og fin serie. Sex and the city har jeg personlig aldri likt,my name is earl? herregud så dårlig humor. Jeg liker faktisk nesten ingen amerikanske serier. Alt er så utrolig overdrevet. Liker du ikke krimserier i det hele tatt? Har du sett på britiske krimserier? De er så MYE bedre enn amerikanske..men tror det kommer an på hvor gammel du er. E du 20, så kanskje du syns disse seriene er kjedelige;) KAn anbefale mange hvis noen er interesserte:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Shemar Moore på en torsdagskveld? Jatakk sier nå jeg. Han er superhot hot hot. Legger jo ikke merke til drapene så lenge han er med i Criminal Minds hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 Fins jo også en del gamle serier som Friends og Seinfeld. Men det blir liksom over i en annen gate; enten er det tøff krim eller hysterisk latter. Jeg falt helt for serien La Duena: Og så er det kjempegøy å se Disney-filmer på youtube. F.eks. denne; http://www.youtube.com/watch?v=7Ucy_abshJk&feature=related Den er dubbet til spansk, men jeg kan bittelitt spansk.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 No ordinary family! Fantastisk serie om en familie som får superheltkrefter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå