Gå til innhold

Buss fra Las Palmas flyplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det går buss fra flyplassen og til Amadores? Vi skal dit i januar og har tenkt til og ta buss. Evnt hvem buss kan man ta da? Evnt hor mye koster det med taxi på den strekningen? Tenker at det er tryggere med buss om taxiene ikke har bilsete. Skal ha med datteren min på 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du bestiller charterreise,så får du mulighet til å bestille transfer,altså buss.

reiser du uten noe reiseselskap,tror jeg det ikke er noe bussforbindelse.taxi er dyrt, jeg kan tenke meg at det koster ca 80 - 100 euro, og det tar nok en 45 min å kjøre.

Men de er ikke problem å få tak i ,da de står fast å venter på kunder.

Skrevet

Hvis du ikke reiser charter og er ute etter vanlig buss må du ut på hovedveien, der går det flere busser. Husker ikke nummeret nå, men det står på holdeplassen. evt spør noen eller sjåføren.

Taxi koster ca 70 euro, og det står så mange taxier utenfor flyplassen at det burde ikke være problem å få tak i noen som har bilsete som passer til en treåring. Veldig mange taxier har dette liggende i baggasjerommet.

Evt lei bil!

Skrevet

Vi reiser ikke charter. Tror vi prøver og finne den bussen. Syntes det var litt vel dyrt for taxi. Vil heller bruke de pengene til noe annet der. Takk for tips, fisk med CV. Tror jeg vet hvor bussholdeplassen er. Men var litt usikker på om bussen gikk helt til Amadores. Og ikke bare til Puerto Rico. Men kan jo uansett ta taxi derifra:)

Skrevet

Det går vanlig rutebuss ja, men jeg husker ikke hva den heter. Sjekk kanariposten.no. Masse nyttig info om kanariøyene der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...