Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 4000 kr + strøm pr mnd. Den er 80 m2 og har 2 soverom, og den er ny oppusset og kjempe finn. Kort vei til jobb. 400 m. Er allene mor til 2 barn. Er jeg ikke kjempe heldig?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Ja du er nesten så heldig at jeg blir kvalm .
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Ja ikke sant. Gutten har 600 m til skolen, og barnehagen er det 200 m til. Leie market her i distriktet er kjempe vansklig. Kjenner ortlige folk som må bo 4-5 mnd i campinvogn eller oss slekt og venner før de finner noe og leie. Og jeg kjente ikke utleier heller. Ser bort fra at jeg var hans elev på sjoførskolen før ca 18 år siden. Han husket meg siden da. Syntes jeg var ei veldig trivlig og grei jenta.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Så det er ikke så ille at faren til minste barnet. Har jaget meg og ungene ut rett før jul. Får nøklene i morgen og da begynner jeg med inflytting. Har fått hjelp med flytting fra broren min og 2 av mine søskenbarn. Har måtte bod oss broren min ei uke.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Antagelig lot de deg leie billig fordi de synes synd på deg siden du er analfabet.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Åååå, det var du som ble kasta ut fordi utleier skulle ha faren sin boende i din forrige leilighet og du mente de var urimelige som tvang deg til å bo hos familie... ikke sant? Kjente deg igjen på at du skriver OSS istedet for HOS (og lurer fortsatt på hvorfor i hule heite du gjør det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå