Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Etter jeg fødte(og revnet litt) har jeg ikke følt for å gå i stringtruser..jeg får rett og slett frysninger bare med tanken... flere som har det slik?Føler meg skikkelig rar:P
Tante Blås Squaw Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg ser ut som et hoppeslott med seler hvis jeg har på meg string. Meh, pene hipstere med blonder er tingen ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har sluttet med stringtruser for mange år siden, vil ikke ha bakterier fra rompa i skjeden, syns stringtruser er urenslig. Det er min mening da Da jeg så innlegget ditt måtte jeg le pga overskriften, vår datter på 7 er veldig opptatt av stringtruser for tiden, for på skolen hennes er det nemlig en gutt som er ungdom som har stringtruse på seg. Måtte spørre hvordan i alle dager hun visste det, og da fikk jeg til svar at alle ungdomsgutter går med buksene under rompa, det var på mote nemlig!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 For et syn du plantet inni hodet mitt nå!!! Lol )) Er ikke så mange som ser fine ut i string,da. Blir mer og mer hipster her også
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Stringtruser er griseharry og ut av motebildet for årevis siden. Det er bare harry bøgdejenter som går med string..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Er vel ei sånn harry bøgdejente, jeg da.. Skikkelig fint med trusekanter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå