Gå til innhold

har havnet i klemma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg virkelig gjort det store.

Jeg har en unge på et og et halvt år nå, og barnefaren ville ikke ha oss der fra vesla var bare noen få mnd gammel. For å gjøre en lang historie kort fikk jeg omsorgsretten etter over et halvt års kamp om det, rett og slett fordi hun var så liten og han ikke hadde noe stabilt sted å bo, uten jobb og trengte foreldrene til å forsørge og oppdra/passe vesla hele tiden.

Etter en stund fikk jeg meg ny kjæreste, vi flyttet sammen etter 3 mnd og har nå bodd sammen i 6 mnd.

Og så skjedde det store, min værste frykt i den siste tiden. Mensen kom ikke, og jeg er blitt gravid. Det er enda tidlig, men jeg trenger råd og hjelp om hva jeg skal gjøre!

Sambo ønsker virkelig at vi skal få barn sammen, og jeg vil det etterhvert jeg også. Men nå?! Jeg elsker rett og slett unger, men er enda i konflikt med bf til vesla og hele familien hans går og sprer rykter og slenger dritt om meg så flere og flere er imot meg.

(ja, motet er ganske langt nede)

Så hva bør jeg gjøre?

Er bare student, nettstudent nå som vesla ikke har barnehageplass enda, har ikke førerkort, men er veldig god bussforbindelse her.

Uff, det ble langt og litt rotete, men hååper det er noen som kan komme med råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du føler det litt vanskelig.

Men prøv å se på de positive sidene også:

Din samboer ønsker seg barn.

Dere har et bra forhold. (?)

Din førstefødte vil nå få søsken som er nære i alder.

Det er sikkert flere ting, men jeg kjenner jo ikke deg/dere.

Jeg er sikker på at dette fikser du, denne gangen blir du heller ikke alene om det. :)

Skrevet

Jeg har prøvd, men klarer ikke å finne ut om det er flere positive enn negative. Økonomien er jo ikke helt på topp, men blir jo bedre og bedre.

Har alltid ønsket å ha unger som det ikke er så alt for stor aldersforskjell på, har selv en søster som er 3 år yngre enn meg, og det hr vært masse fordeler :)

Ja, vi har et bra forhold, og han er kjempe flink med vesla.

Er også redd at det vil få bf og hans familie til å fyre opp under alt de ellers har imot meg =/ huff, føler meg tåpelig som drar det inn i det hele, men det rakker så utrolig mye ned på meg sånn som de holder på..

Skrevet

Tenk positift og drit i kva andre synest.

Dei som snakker om deg børr feie for si eia dør før dei slarvar.

Stå på detta klarer du :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...