Alvorlig Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Med mine tre graviditeter har kvalmen bare blitt verre og verre. Fra nesten ingenting med nr 1, til uggen/småkvalm med nr 2 til konstant kvalm med nr 3 nå... Komplikasjoner i svangerskapene har økt på fra nr 1 til nr 2, håper dette ikke følger trenden med kvalmen nå da... Er 8 uker på vei. Noen med lignende erfaringer?
Tieran Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg var mindre kvalm med nummer to enn med nr 1. Men bekkenløsningen var mye værre med nr.2. Den kom allerede da jeg var rundt 3 mnd på vei ( Men tror den var mindre intens andre gangen, den bare var der konstant. kan også hende det var fordi smerten var "kjent" at det ikke føltes så voldsomt med nr. 2 som med nr. 1. Ellers kan jeg ikke huske at det var værre med nr 2. Prøver nå på nr. 3 )
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg trodde selv jeg var ganske dårlig med nummer en, da jeg kastet opp hver daf i 7 måneder....men det fant jeg jo ut med nummer 2 da at nummer 1 var bare barnemat...da kastet jeg opp mellom 10 og 30 ganger daglig i 5 måneder (men hovedsaklig slim og galle, ikke så mye maten jeg spiste)... Den gang var jeg hjemme med en ettåring, så fikk jo lite hvile, og ble naturligvis mere dårlig. Nå er jeg 100% sykemeldt, begge gutta er i barnehage om dagen og jeg BARE hviler, og enda klarer jeg ikke å beholde mere enn max 10% av maten jeg spiser... slapp, sliten og leeeei. jeg er 10 uker på vei i morgen og kvalmen satte inn for 3 uker siden. Håper bare det ikke skal vare i 3 måneder til jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå