Gå til innhold

Atopisk eksem og røde prikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos hudlege med min 10mnd gammle sønn, da han for noen mnd siden fikk masse røde prikker på mage,rygg og rumpe. Jeg trodde jo det var vannkopper eller noe, så jeg gikk til lege.. Og han trodde det samme. Da det ikke hadde utviklet seg, men bare fortsatt å bli sånn det var, dro jeg tilbake til lege, hvor jeg ble henvist til hudlege med han. Fikk vite at det var atopisk eksem, og fikk salver jeg skulle smøre med. Dette var da i September. Jeg har smurt han, og smurt han.. Men de forbanna prikkene går ikke bort. Det er liksom ille mange også.. Og leger og helsestasjonen og legene på sykehuset er enige om en ting. Og det er at det ikke ser ut som atopisk eksem. For han har det også, men det viser seg heller som tørre,litt større røde prikker.

Disse prikkene jeg snakker om, som jeg ikke vet hva er, er på strl med vannkopper og rød/brune. de lar seg blekne hvis du trykker på dem.

Veslegutt har også vært en del dårlig med feber, og fra 3-6mnd var han plaga med petekkier på bein og armer. Legene sier dette ikke har noen sammenheng i det hele tatt da..

Noen som har vært borti noe liknende? Jeg føler jeg ikke får noe svar noen steder....

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...