Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Min sambo har en littegranne skjev en.. Det merkes ikke under sex, men jeg ser det, og kjenner det litt når jeg runker han. Mine erfaringer fra før er bare "rette" peniser".. Så jeg lurte på hvor vanlig det egentlig er med skjeve?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Mannen min sin er skjev, aldri tenkt særlig over det..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 ...og jeg lurer på hvorfor du lurer på dette??
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Er vel mer vanlig enn at den er helt rett. Du er sikkert ikke symmetrisk du heller.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er kanskje teit, men i alle fall ærlig: Jeg liker ikke å se hans erigerte penis, fordi jeg blir på en måte flau. Jeg føler det som en turn off av og til når jeg tenker på at "alle de andre" har en rett penis, og an min kjære er sær. Som oftes tenker jeg ikke på det.. men jeg tror at dersom jeg vet at det er veldig vanlig, så får jeg et nytt syn på det HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Nei jeg er på ingen måte perfekt,, han er mer perfekt enn meg på alle områder.. Jeg bare lurte jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Pikken til min mann er også litt skjev. Lett å se når den er stiv og strutter rett opp. Men merker det ikke når vi puler.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 De fleste har sjev penis i en eller annen grad Altså helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå