Gå til innhold

Gleder meg til neste svangerskap og fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje helt vilt ut, men gleder meg så utrolig mye... Lillegull er ikke store karen ennå, så blir jo å vente til han er rundt 2 år tenker jeg.. Forrige svanger skap gikk så fort, rakk liksom aldri å nyte den tiden helt ordentlig, gikk bare å venta og venta på at han skulle komme, ville bli tynn igjen hi hi.. Fødselen gikk heller ikke så bra, ble en del komplikasjoner så tenker at neste gang kan det vel ikke bli så ille? Virkelig nyte alt sammen... Sambo ser litt rart på meg når jeg sier det, som om jeg er syk eller noe hi hi :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Hadde sånn fødselsangst at jeg ødela hele svangerskapet for meg selv. Fødselen gikk supert, så neste gang blir det andre boller :-) Men begynner vel ikke å prøve på nr 2 før om et års tid tenker jeg..

Skrevet

Samme her!

Jeg hadde et fantastisk svangerskap,ELSKET magen, spark og alt var bare "goe ting". Eneste jeg hadde var bekkenlåsing men det kom seg på slutten det også. ellers har jeg aldri følt meg så frisk og sunn som da jeg gikk gravid ;o)

Fødselen var tøff men fantastisk ;o) Gutten vår kom som "stjernekikker" og hadde litt tull med hjertelyden fordi det ble styrt fødsel. Men man glemmer så fort he he he.

Jeg syns den første tiden var det verste igrunn... derfor vil jeg vente med neste fødsel til han er nærmere tre... Tar visst litt lengre tid å glemme 10 uker med kolikk da mannen var på båt og nakkeskaden som kom under fødselen...

Skrevet

samme her...

jeg kunne tenke meg å begynne prøvinga på nr 2 en mnd etter fødsel...

lillegutt er nå 4 mnd... haha..

har "roa" meg litt ned nå da. hhhehe

Skrevet

Og jeg er så glad for at jeg er ferdig! Jeg er helt ferdig med graviditet og amming, NÅ skal barna nytes:)

Skrevet

Jeg har gått gjennom det 3 ganger, men likevel gleder jeg meg til neste gang! Håper bare vi rekker å planlegge det først! Hehe!

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sprø da :) Tok meg selv i å tenke når lillgutt var ca 2 uker gammel at neste gang ville jeg ha jentebaby, (er godt fornøyd med guttebaby og asså) .

Skrevet

Jeg og! Og jeg har navnevalga klare! Får bare se om det blir jente eller gutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...