Gå til innhold

Julegavesløsing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert at jeg nesten sprekker. Jeg og mannen min var ENIGE om å ikke kjøpe gaver til hverandre i år. Jeg har gått arbeidsledig i månedsvis og alle reserver er tømt. Sparekontoene våre står i null og det er såvidt vi kunne kjøpe noe fint til barna og har invitert oss selv bort på mange julebesøk så det skal bli billig...

Så kommer mannen stolt og glad hjem etter en dag med dattera vår, mens jeg har vært på mange jobbintervjuer som det helt sikkert ikke blir noe av som vanlig, og kan fortelle at de har vært ute og kjøpt den perfekte gaven til meg. FY FAEN at det går an! Vi har ikke penger til dette. Hvert eneste år handler han langt over evne, og i tillegg er det alltid ting jeg ikke vil ha. Smykker med perler og diamanter (hallo, jeg er en jeans og tskjortejente. Når i huleste skal jeg gå med dette glitteret liksom. Jeg liker jernsmykker og lærsmykker. SER han ikkehva jeg pleier å gå med?), dyr klokke som ikke står til noe jeg eier, gammeldameveske som koster mer enn bilen min. Jeg har det fint med plastposen min, takk.

Så da må jeg kjøpe noe til han også da...Hva ser dyrt ut og koster under 40 kroner? (som er det jeg har på konto fram til over nyttår..) Og er det virkelig jeg som er slemmenikken her...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ønsker at du skifter stil da. At du skal kle deg mer voksent og som en dame.

Skrevet

Han er mannen din, og vil deg bare vel. Og han har vel ikke sagt at du må kjøpe noe til ham selv om han kjøper til deg? Han vet nok hvordan lommeboka di er.

Vent til julaften og se hva du får før du eksploderer. Kan hende han har kjøpt noe "gratis" til deg i år..?

Skrevet

Eh, men hvis han ikke synes jeg var damete nok så trengte han jo ikke å gifte seg med meg. Jeg har jo aldri lagt skjul på at jeg ikke er noen dolledame og kommer aldri til å forandre meg. Har ingenting med voksent eller ikke å gjøre. Klesstilen er jo en del av personligheten og den forandrer man da ikke bare fordi man får et dyrt smykke eller noe annet som ikke passer til en...

HI

Skrevet

Jo, men jeg føler at jeg må det da. At det blir teit å ta imot gave fra en jeg ikke gir til...særlig når det kommer fra ham..Men ja, det blir teit å eksplodere uten å vite om han har brukt mange tusenlapper eller ikke..Vanskelig å la være når man kjenner noen og mener man vet hva de har gjort;D

HI

Skrevet

Du får lage et gavekort til han på en bedre middag hjemme hos dere, etterfulgt av et deilig bad (hvis dere har badekar da) og massasje. Full oppvartning en kveld å bare kos og hygge. Trenger ikke koste så mye. Ta deg en deilig dusj selv, pynt deg og ha på deg noe du føler deg vel i, deretter tar du fram massasjeolje å setter igang.

Helt sikkert den beste julegaven han kan få!

Har du i tillegg ordnet med barnevakt, så er du jo helt sikker på at dere ikke blir forstyrret også. Pleiende for kropp, sjel og forholdet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...