Gå til innhold

Jeg har så lyst til å slippe meg mere løs sammen med samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg er sjenert og har veldig dårlig selvtillitt. Syns kroppen min ser grusom ut (selv om den vissnok er en helt vanlig kvinnekropp med 5 kg for mye)

Jeg vil alltid ha lyset av når vi har sex og liker helst å gjøre det i senga. Har hatt sex på stua også, men da føler jeg at jeg må dekke meg til.

Plages også med uren hud og det gjør ikke situasjonen noe bedre.

Vi bruker nesten alltid de samme stillingene; meg på rygg eller meg på topp.

Vil være mere modig! Jeg vet samboer ville elsket å sett meg leke med meg selv under akten, men jeg tørr ikke! Og nå føler jeg det blir for dumt etter å ha bodd sammen i 2 år og plutselig begynne å leke med meg selv mens vi holder på.

Slipper meg mere løs etter litt alkohol, men kan jo ikke begynne med det bare for å tørre litt mere heller.

Noen som kan gi meg noen råd?

Lyst å føle meg sexy, modig og "ose av sex" :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du meg?

Eneste som ikke stemte i forhold til meg er at jeg ikke vil være på toppen :-)

Skrevet

Hei :)

Jeg har selv vært sånn som du i alle år...Er midten av 30 årene... Har 3 samboerskap bak meg og utallige kjærester & one night stand... Jeg har alltid hatt lyset av. Dårlig med førspill...og alltid rett på sak.Ikke rart det ikke fungerte.Aldri gått på stranden i bikini heller...

Men så møtte jeg samboen jeg har nå.

Da bestemte jeg meg for at nå skal jeg slippe meg mer løs. Så nå kan han se på når jeg står å dusjer.Jeg tør gå naken foran han,for jeg har bestemt meg for at jeg er FIN!! Han er også veldig flink til og si det...eller vise at han liker det han ser ;)

Jeg har hengepupper,stor rumpe,bollemage,kviser...Men jeg er frisk og fin :)

Bare slipp deg løs! Alt blir så mye bedre da:)) Lykke til!!

Skrevet

Er nok ikke deg da nei:p heheh

Får håpe vi får noen tips her da:D

Skrevet

Du sier du bestemte deg for å slippe deg mer løs, men hvordan begynnte det? Hadde du vært sammen med han en stund, eller bestemte du deg for å slippe deg mere løs når du traff han?

Nå føler jeg nesten det blir litt dumt å "forandre" meg, men kanskje jeg skal begynne litt gradvis?:)

Hva er første steg liksom? Samboer snakker litt dirty noen ganger i senga, jeg har lyst å si noe tilbake men jeg føler meg bare super teit! Uff:p

Skrevet

Jegg kan ta med at jeg ikke er noe liten pike altså, jeg er 32 år

Skrevet

Har 15 kg for mye. Cellulitter på lårene, kviser på rumpa, bollemage og enda litt til, puppene henger og strekkmerkene lyser omtrent i mørket.. Men jeg tasser naken rundt mannen min, har heftig sex med lyset på, og koser meg.

Det tok et par år før jeg turte å ta på megselv med han i nærheten. En fin måte og "innføre" det på, er f.eks hvis dere har lagt dere, kan du begynne å ta på degselv under dyna samtidig som du tar på han litt. Skal love deg han syns det er topp!!! Mannfolk syns det er greit at vi kan "fikse oss selv", serdu! :)

Sier han til deg at han syns du er fin? Viser han at han syns du er sexy og deilig? Hvis ikke, så må du prate med han så dere finner utav det sammen. Får se på Trekant eller noe, så har liksom temaet åpnet seg :P

A leap of faith, vil jeg kalle dette. Og det er det jo. Du må stole på at din partner digger deg og kroppen din. Jeg liker ikke min kropp så veldig ser du, men jeg stoler på at min mann liker kroppen min...og hadde han ikke gjort det, så hadde han vel ikke vært her enda.

Vet veldig godt hvordan du har det, men når du/dere først har løsnet litt på snippen, så kommer en fort inn i det. Bare gjør det! Mitt beste sextips! :)

Uansett. Lykke til. Vi har vel alle vært der du er nå, en gang eller to i løpet av livet. To år sammen er forresten ikke så veldig lenge, så det er ingen krise enda, altså!! :) Her løsna det faktisk ikke før etter to års dagen vår. ;)

Skrevet

Det løsnet for meg når jeg ga opp å forsøke å være perfekt og heller tok i bruk selvironi. Kan fleipe med samboer om at jeg er tjukkebolla, så ler vi litt sammen. Prøver å fokusere på mine fine attributter når jeg står naken foran speilet, ikke de dårlige.

Kjøp deg noe sexy undertøy, ta brasiliansk voks etc. Det er så deilig å føle seg litt sexy og bare se at mannen tenner på deg. Jeg blir iallefall kåt av at han vil ha meg, og i mitt hode er jeg veldig sexy der og da. Dessuten tror jeg en kåt mann tenner på en naken kvinne som villig viser seg fram uansett. Skru på lyset en gang i fylla, se at det ikke er verdens undergang. Evt kan du jo prøve med stearinlys, det er veldig flatterende ;)

Det er rett og slett en vanesak å slippe seg løs. Blir lettere for hver gang. Men ingenting er så sexy som selvtillit. Man kan faktisk lure andre til å synes at man er finere enn man er, dersom man opptrer selvsikkert. LYKKE TIL! ::D

Skrevet

Kan jo begynne forsiktig, ett par tente telys feks, gir ett dempet og "snillere" lys. Og huske at mannen din nok synes du er deilig! Min erfaring er at noe av det mest sexy menn vet om er jenter som IKKE dekker seg til under sex og selv om du ikke liker kroppen din er jeg sikker på at mannen din digger den, for uansett om du har noen "feil", så ser man ikke de feilene når man er glad i noen.

Ble litt hulter i bulter det der men, poenget er at i din manns øyne er du fantastisk, se deg selv med hans øyne !

Jeg var slik selv før og jeg plages skikkelig med kviser. Jeg fikk ett fantastisk eksempel på at menn ikke ser så mye på slikt. Etter en gang jeg hadde hatt sex med exn min nevnte jeg at jeg følte meg litt ubekvem når han tok meg doggy med lyser på, hvorfor lurte han på, jo for alle kvisene jeg har på ryggen, svarte jeg. Kviser? Jeg har ikke sett noen kviser jeg, svarte han. Da hadde han nettop hatt sex med meg i doggy :) Men er flinkere til å se på det hele, istedet for småtingene. Du ser kviser, han kjenner ,myk hud feks. Du ser hengepupper, han kjenner pupper som er deilige å ta på. Osv :)

Skrevet

Eg er heller ingen glansbilde, 10 kg formye, kviser, hengepupper (store, hehe) men me min sambo har eg alltid vært naken, går naken rundt, dusjer, puler i stua med lyset på, har aldri hatt lyset av!

Din sambo syns nåkk du er deilig uansett hvordan du ser ut, snakker dere ikke ilag om slikt? Vi snakker om alt, hadde eg vært somdeg hadde eg nåkk sagt ifra til sambo, du kan jo kansje snakke med han.. Begynne forsiktig med lyset på når dere har sex.

Han blir sikkert SUPERkåt, dersom du tørr slippe deg løs;)

Skrevet

Hvorfor ikke bruke litt alkohol da? Sier ikke at du skal begynne å drikke 2-3 ganger i uka, men sier at drikk litt en lørdagskveld, du og typen, danse litt, drikke litt, og slå deg løs. Det er ern ond sirkel som skal brytes og det skader ikke med litt alkohol en gang i blandt.

Anbefaler også å ta en tur ut på byen, bare du og han. Det kan være temmelig digg, danse, dingle hjem midt på natta, kline på taxiholdeplassen og ikke kunne vente til dere kommer hjem ;-)

Skrevet

Tusen takk for fine svar damer..Begynner jo nesten å grine her..heheh

Mannen min er flink til å gi meg komplimenter altså, men jeg har alltid vært sånn..sjenert, ikke turt å snakke i klassen, foran folk, og alltid hatt dårlig selvtillitt.

Vi får begynne i det små med stearinlys:)

Skrevet

jeg har 5 kg for mye jeg også, hengepupper som ei ku, kule mage som julenissen, alt for liten slapp rompe, hengeøyer, dobbelthake, fått celulitter nå og BOLLEMUS som ikke ligner grisen... jeg å har veldig lyst til å slippe meg løs med samboer, men får det bare ikke til.. Jeg tror det er fordi han har hatt sex med så veldig mange flere enn meg, og har mye mer erfarig enn det jeg noen gang kommer til å få.. synes det er litt trist egentlig, men må vel ta noen av tipsene her da og bare prøve.. Får håpe han ikke komenterer det sånn at jeg blir flau :P

Skrevet

hei jenter... Jeg har ingen kg for mye, får komplimenter for kroppen min hele tiden, flat mage og sprettrumpe.. MEN vil alltid ha lyset av, og har store problemer med å slippe meg løs...jeg vil jeg vil, men får det ikke til! :( Tror at dette sitter oppi hodet vårt uansett kropp.

Som nevnt over her så er jo alkohol helt fantastisk, spesielt rødvin ;) Da kan jeg virkelig slippe meg løs, men jeg skjems faktisk dagen derpå.. Hvorfor gjør jeg det? Ikke vet jeg, men jeg tror at jeg føler at jeg driver ett skuespill under akten. Tenkte på dette en dag, og kanskje det er meningen at vi skal drive ett skuespill? Ta på oss en jeg-er-dødssexy-maske og slippe oss løs? Kan jo garantere at mannfolk hadde ELSKET det villt! :) Letter sagt enn gjort da...hehe

Skrevet

Når jeg har sex så er jeg som regel kåt. Og er jeg kåt så gir jeg fan i kropp og nykker, jeg gir meg hen til han og til øyeblikket. Prøv omså å varme opp litt selv med en vibrator? Også roper du på han. Blir nok garantert en gledelig overraskelse. Og forresten, hva er greia med at man på død og liv må ha lyset på? Synes ikke det er så sexy å ha sex i flombelysning jeg.. Foretrekker stearinlys og det gjør sikkert mannen din også! :)

Slapp av, ikke tenk på hva som er flaut og teit og unaturlig. Da blir det bare kleint. Fokuser på at DU har lyst og gjør akkurat det du har lyst til. Jeg ville garantert mistet tenningen dersom kjæresten min begynte å stresse om pondusen sin midt i akten.. Og for å være ærlig så er ikke den i mine tanker når vi har sex heller! Spør deg selv hvor mye du egentlig bedømmer hans kropp når du har sex med han. Og han tenker garantert endra mindre under akten enn det du gjør.. :D

Skrevet

jeg har også vært sånn som deg, å liker ikke helt enda å ha masse lys på, men litt går bra.

For meg så har det hjulpet veldig at han har fortalt meg hva han tenner på å jeg har fortalt hva jeg liker.

Å jeg likte heller ikke å ta på meg selv foran han, men begynte sånn helt forsiktig når det var helt mørkt på rommet, å tok hånden hans ned lang min hånd for å "vise" hva jeg gjorde å etterhvert så ble det bare lettere å lettere å gjøre det, også fordi jeg merket hannes reaksjon på at jeg tok på meg selv.

Å om det er noe jeg tenner på eller fantaserer om å jeg syns det er litt flaut så har jeg funnet ut at det er lettere for meg å si det når det er mørkt i rommet, men også kan vi snakke om det uten noe problem med lyset på senere:p vi har iallefall et helt fantastisk sexliv å er veldig åpen med hverandre og tør å gjøre alt foran hverandre, å det er noe jeg ikke har turt i tidligere forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...