Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har vært delvis sykmeldt i ett år nå, og er fortsatt ikke frisk nok til å gå tilbake til full jobb. Jeg jobber nå 60%, noe som betyr at jeg ikke får AAP fra NAV. Jeg får imidlertid stønad fra Statens pensjonskasse:) Jeg har fått en midlertidig pensjonsytelse derfra i ett år, og jeg skal nå søke delvis permisjon fra stillingen min. Målet mitt er jo å komme tilbake i full jobb, men jeg litt usikker på hvor lang tid det vil ta (jeg jobber meg gradvis oppover) Så til problemstillingen: Jeg finner absolutt ingen regner hvor retten til slik permisjon er hjemlet!! Har nå lett i Statens personalhåndbok, Hovedavtalen og Hovedtariffavtalen. Mulig jeg ikke ser godt nok?? Jeg skal jo søke permisjon for inntil ett år, men vil så gjerne ha mulighet til å øke arbeidskapasiteten min dersom det fungerer. Ser jo for meg en gradvis økning til full stilling. Men jeg finner ingen regler overhode som regulerer min rett til delvis permisjon pga sykdom og heller ikke noe so regulerer min rett til å kommer tilbake i stilling når jeg er friskere/klar for det. Er det bare meg som er dårlig på å lete, eller er dette faktisk ikke hjemlet noe sted??
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Kanskje det ligger noe i tjenestemannsloven? Har du sjekket der?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Selv om jeg jobber i nav, har ikke jeg heller peiling på dette - men det var vel ingen bombe (litt selvironi der.) Men har du prøvd å frisøke på emneord i gooooooogle?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Har forsøkt google og søkte nå opp tjenestemannsloven, men fant ingenting.... Noe må det da vel finnes om dette??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå