Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul av mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til mannens store frustrasjon har jeg ingen spesielle ønsker til jul.. Trenger tips!!

Ønsker meg (selvfølgelig) ringer og smykker men mannen er sær å det området og vil kjøpe noe "skikkelig" som han sier (les: feks kjøpe i utlandet hvor man får mer for pengene) ... Jeg tar gjerne en ring til 1000 kr jeg altså, men det får jeg nok ikke.. Skjønner han ikke hel der ass, for jeg vil jo bare ha noe smykker som er FRA han, mens han vil jo helst at jeg skal peke meg ut noe..

Er det noe jeg kunne trengt så er det en spaweekend for meg selv uten mann og barn, Hehe, men blir litt feil å ønske meg det av han liksom.. Hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ønsker i år har vert:

Smykker fra serien www.hjerter.no, denne serien har de vell ikke i utlandet :) Tror de fleste gullsmedene har tatt inn varer fra dette merket. Nydelige smykker som er topp å få av sin kjære-.

Ellers har jeg vert på www.sportsdeal.no å sett og der fant jeg flotte Fleecejakker fra Bergans i modellen Bryggen II, mange flotte farger- så desse tingene er det han har fått tips om i år :)

Skrevet

Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe gaver til hverandre vi, vært litt trangt med penger i det siste og syns det er bedre at vi kan kjøpe en ordentlig ting til lillegutt istede :) Høres kanskje trist ut, men jula er jo for ungene ;)

Skrevet

Jeg har ønsket meg en ny tekopp jeg, samt ny årskalender, lommebok, en ny veske, og ny kosedress:-)

Pleier ikke å ønske meg så dyre gaver, men får alltid noe fint:-)

Skrevet

Vi spanderer på oss 3d ultrayd i julegave vi :) liiitt smått med penger denne julen her....

Skrevet

Bergans jakken var midt i blinken, den er notert :)

noen flere som vil dele sine ønsker??

Skrevet

Varmedress. Nå er jeg så lei av å være ute og leke med ungene og være den eneste som vil inn fordi at jeg fryser. Så i år ønsker jeg ( og har fått) varmedress.

Skrevet

Litt kjedelig gave kanskje, men Le Cruiset jerngryte :-P

Skrevet

kjøkkenutstyr osv tror jeg svigersene står for, så vil ha noe annet fra mannen ;)

men takk for tips!

Skrevet

Absolutt ingenting.

Er ikke så opptatt av julegaver, synes det er koseligere å få en liten gave til bursdagen i stedet.

Vi pleier ikke gi hverandre noen ting til jul, men heller kjøpe oss noe til huset vi trenger.

Skrevet

Her går det i det klassiske.

Briller

Veske

Smykker

Hehe.

Skrevet

Her går det i det klassiske.

Briller

Veske

Smykker

Hehe.

Skrevet

har bursdag i jula, så jul og bursdag og gaver hører litt sammen for meg ;)

er nok litt materalistisk på det området der;)

Skrevet

Gavekort på hudpleie

at han skal gjøre ferdig div prosjekter i huset (sett på og male listene på gjestetoalettet feks, og henge opp dorullholdere... aaargh)

En natt på hotell, og fin middag sammen med ham

DVD-boxer er stas:) (6 feet under, Lost, Weeds, MadMen ea dersom du ikke har sett dem)

Skrevet

egentlig så er det jo litt småkjipt å sitte å saumfare nettet for å finne noe man kan ønske seg..

hadde det vært opp til mannen så bør jeg helst printe ut all info om hva, hvor, hvilken farge, osv for så å sende han ut på shopping..

foreløbig har jeg notert meg:

- den fleecejakka som er nevnt lenger oppe

- solbriller ( hva merke ønsker man seg her da? kanskje solbriller med styrke, eller er det bare tull? - ønsker meg egentlig bare dette fordi jeg aldri har eid annet enn hm brilller så hadde vært litt småkult med noe annet.. hehe.. )

- spa og diverse hår/hudprodukter, men her er jeg ganske kresen....

Skrevet

gud, jeg høres sikkert ut som en super materialistisk jente, men akkurat fra mannen ønsker jeg meg litt luksus, eller noe som gir meg en følelse av å bli skjemt bort ;)

alle sånne praktiske ting ønsker vi oss fra de andre i familien..

Skrevet

Jeg har ikke ønsket meg noe særlig jeg heller, men ny joggebukse, ny data-mus, bøker. Ymta frampå en ring, men fikk til svar at "er jo ingen vits å kjøpe smykker til deg, for du bruker det jo ikke likevel"... så der fikk jeg den ;) Så kjøpte meg en ring selv i går. Han har ikke merka det engang ;p

Skrevet

Ringer og smykker ønsker jeg meg absolutt, men her skal mannen kjøpe når han er i utlandet sier han.. Billigere der :)

Skrevet

Jeg ønsket meg ny bobblejakke, men det fikk jeg av mor og far i forskudd på bursdags persang.

Av mannen har jeg ønsket meg nytt digital kamera. Han kom hjem med Foto Knudsen pose her en dag. så i år tror jeg at jeg får begge tingene jeg hadde på ønskelisten. eller pleier ikek vi å handle gavet til hverandre. Å gir vi noe så gir vi en 500 kroner i konvolutt bare for å gi noe. Åsså handler vi det vi trenger til huset for pengene. :-)

Gubben her i år får penger til klatresko. Skulle ha kjøpt det selv, men ligger med influensa så blir dårlig med handling. Godt vi skal til mor og far fra 23-26 des.

Skrevet

Jeg ønsker meg både dyre og billigere ting. Diverse sminke og hudpleieprodukter, 2 grå saueskinn til soveromsgulvet, store nattbordlamper, forskjellig pynteting, sengegavel i mørk grått stoff, en liten stoffbenk fra bohis, ny taklampe over spisebordet, kosebukse/jazzbukse, ny laptop, speilreflekskamera, forskjellig redigering og utskriftsting til bilder, solbriller i snobbemerke.

Skrevet

Jeg ønsker at mannen skal komme hjem til jul å hjelpe meg me de 2 aktive kranglefantene jeg har:/ jeg er kjempe sliten m/ bekkenløsning,lavt blodtrykk,lave hjernlagre,blodprosent mm. jeg vil helst bare ha d stilt rundt meg og sove lengre en 6 om morgenen. men sånn er d no bare da:) jeg har fått en mini pc av han og guttene til bursdag og julegave, så får jeg noe fra gullsmeden på julaften. men aller best har vært om mannen har sloppe å vært på sjøen til 7 januar hehe.

Skrevet

Jeg ønsker meg:

Bøker ( Jo Nesbø )

Cd ( Jan Werner sin samleplate, faktisk) Han er så flink og det er jo ekstra fint å høre på siden han ikke er blant oss lenger.

Blender

Sentrumsgavekort

Ull-singleter ( Vero Moda)

Skjerf ( sånn jeg kan bare tvinne to ganger rundt halsen)

Jeg har egentlig det meste,men så det kjedelig å ønske seg noe bare for å ønske seg noe. Ønsker oss mest fellesting ( ikke ifølge mannen min da, men...:P )

Skrevet

Samme problemet hver jul og bursdag.

Hva ønsker jeg meg??

Jeg har alt. Jeg har det jeg trenger. Jeg har en fantastisk mann, et fantastisk barn.

Hvert år vrir jeg hjernen bare for å finne på noe.

Det eneste jeg ønsker meg er å fortsette å ha det fint sammen med mannen og barnet..........

Skrevet

Jeg har ønsket meg:

Veske fra Stylesnob.

Gavekort på hud/kropsspleie.

Hvit Tolix krakk.

Melkesteamer/skummer.

Nå vet jeg at det er krakken han har kjøpt - fordi jeg "tok ham på fersken" inne i den butikken da han kjøpte den ... i lunsjen hans :)

GOD JUL ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...