Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg lurer på hva som egentlig får mannfolk til å utdanne seg til dette yrket?! Jeg har vært hos flere forskjellige gynekologer (både kvinner og menn) de siste 2 månedene, pga. en SA og noen cyster på eggstokken (disse ble oppdaget pga SA`en). Og jeg må si at det er de mannlige som har vært de absolutt beste i sitt fag. De har vært mest nøyaktige, mest forklarende og de mest sympatiske. De kvinnelige har tatt det som en selvfølge at jeg vet hva de prater om, og jeg har ingen medisinsk utdannelse og kan derfor ikke så mange ord og uttrykk fra denne verdenen. De mannlige har forklart hva de ser på skjermen (ved innvendig UL), spurt om jeg forstår og om jeg har noen spørsmål, og spurt om hvordan jeg har det og hvordan jeg takler disse hendelsene som jeg har vært igjennom nå. Så takket være dem så har jeg faktisk taklet både SA`en og beskjeden om cystene på en mye bedre måte.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Det er nok en interesse.... Det kan jo ikke være bare moro for en mann å se på syke kvinnelige kjønnsorganer, så det må nok være mer enn bare lysten til å se kvinner nakne Gynekologi er et spennende område, for det er så spesialisert. Litt som mannlige urinveier Og jeg har samme erfaring som deg - de mannlige er best å gå til. De kvinnelige avfeier deg så lett, på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå