Mjølkekua Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 I går og i dag har sønnen min luktet ekkelt fra munnen. Jeg synes han virket i form i dag, så lot han gå i bhg. Der sa de at han hadde vet litt løs i magen, men kun en gang. Han har ikke bæsjet etter dette, men ville ikke ha middag (eller noe annet). Faren min (som er lege) tittet i halsen for å sebom han kunne ha halsinfeksjon, men alt så bra ut. Han har ikke feber, men er litt pjusk (han leker og allmenntilstand er ok). Noen som vet hvorfor han lukter ekkelt fra munn?
Snakkelittmeddeg Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Skulle til å foreslå mandlene, siden det lukter sånn.. Men siden din far allerede har sett så er det vel gjerne ikke det.. Kan det være belegg på tungen? Hehe, jeg er ingen lege, så jeg bare tipper
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Jenta mi hadde skikkelig dårlig ånde over en ukes tid før halsbetennelsen var et faktum. Tok henne med til legen etter et par dager og da kunne legen ikke se noe. Et par dager etter det igjen så ville hun ikke spise noe og hadde skikkelig hoste - tok henne med til legen igjen og da konstanterte han halsbetennelse. Kanskje dårlig ånde er et veldig tidlig tegn? Men dette vet nok faren din bedre enn meg (som absolutt ikke er lege)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå