Gå til innhold

Mammaen til verdens fineste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!!

Jeg har ikke sett deg her på lenge, hvordan går det med lille snupp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo :)

Hehe, det var jo koselig at du husket oss ;)

Nei, har ikke vært så veldig mye her i det siste, blir ikke så mye tid og energi til fjasing på DinBaby :P

Hun ble transplantert for et par måneder siden, og det gikk forsåvidt greit, men har vært mye opp og ned, komplikasjoner, infeksjoner, blablabla.

Hadde håpt å komme hjem til jul, men det ble ikke noe av, så nå sitter vi her i Oslo og glåper mens vi venter på at ting skal gå vår vei, og at vi kan reise hjem :)

Skrevet

Mente ikke å være anonym =)

Har ikke vært aktiv her på evigheter jeg heller(grunnet litt FOR mye bruk av tid her...) , men har kikket litt innom av og til, og savnet deg ;)

skal tenke på dere! =)

Skrevet

Jasså ja, det var du som lurte ja ;)

Fort gjort å bruke litt for mye tid her ja, har igrunnen ikke hatt de store abstinensene, men idag var det så lite å se på tv, så da ble det DinBaby :P

Åååh, som jeg savner Kristiansand! Oslo er ALTFOR stor, bråkete og overfylt :P

Var veldig koselig å høre fra deg!

Hvordan går det i hjemlige trakter da?

Takk :)

Skrevet

Kristiansand er jo herlig i disse juletider, har jo til og med ligget litt snø her i noen uker, så her er det riktig så "julete" =)

Jeg lovet meg selv å aldri dibbe igjen, men så ble jeg sengeliggende noen dager, og vips, så var jeg her igjen... =) He he, ja ja.... Er jo koselig å skravle litt da!

Håper lillesnupp blir frisk som en fisk igjen, og dere får komme hjem til det vakre Sørlandet snart!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...