Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei!!!! Jeg har ikke sett deg her på lenge, hvordan går det med lille snupp?
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Hallo Hehe, det var jo koselig at du husket oss Nei, har ikke vært så veldig mye her i det siste, blir ikke så mye tid og energi til fjasing på DinBaby Hun ble transplantert for et par måneder siden, og det gikk forsåvidt greit, men har vært mye opp og ned, komplikasjoner, infeksjoner, blablabla. Hadde håpt å komme hjem til jul, men det ble ikke noe av, så nå sitter vi her i Oslo og glåper mens vi venter på at ting skal gå vår vei, og at vi kan reise hjem
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Mente ikke å være anonym =) Har ikke vært aktiv her på evigheter jeg heller(grunnet litt FOR mye bruk av tid her...) , men har kikket litt innom av og til, og savnet deg skal tenke på dere! =)
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Jasså ja, det var du som lurte ja Fort gjort å bruke litt for mye tid her ja, har igrunnen ikke hatt de store abstinensene, men idag var det så lite å se på tv, så da ble det DinBaby Åååh, som jeg savner Kristiansand! Oslo er ALTFOR stor, bråkete og overfylt Var veldig koselig å høre fra deg! Hvordan går det i hjemlige trakter da? Takk
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Kristiansand er jo herlig i disse juletider, har jo til og med ligget litt snø her i noen uker, så her er det riktig så "julete" =) Jeg lovet meg selv å aldri dibbe igjen, men så ble jeg sengeliggende noen dager, og vips, så var jeg her igjen... =) He he, ja ja.... Er jo koselig å skravle litt da! Håper lillesnupp blir frisk som en fisk igjen, og dere får komme hjem til det vakre Sørlandet snart! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå