Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Var innom butikken i dag og tok, av en eller annen grunn, bilstolen med inn. Ved døra satt det to gutter, kunne kanskje vært en 10-12år, og hang. Jeg spurte om de skulle sitte en stund. "Ja", svarte de og de kunne godt se etter bilstolen mens jeg handlet. La baby i handlevogna (vel, ikke i handlevogna, men i liggestolen i vogna;) og handlet. Da jeg var ferdig satt guttene fortsatt og passet stolen. Jeg takket dem og ga dem en liten Kindersjokolade som takk. De var så søte og høflige gutter. Jeg gikk ut døra sammen med guttene når en dame kommer mot oss. Da sier den ene gutten "mamma, se vi fikk sjokolade av damen for at vi passet stolen hennes". Da svarer mora surt: "Sjokolade midt i uka? Ja, da blir det ingen matlyst i dag da" og så skuler hun stygt på meg og mumler noe om frekke folk. Var ikke det litt sært? Jeg skjønner at man ikke skal spise sjokolade hele tiden, men de var så søte og snille gutter så jeg mente at de burde få noe for det. Eller var det helt feil av meg?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Mener også at det var litt sært. Eller kanskje guttene har for vane å henge på butikken for å passe på ting og få sjokolade som takk? Da kan jeg skjønne at hun ble irritert, hehe:D HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Kanskje hun burde fokusert mer på hvor flinke og høflige barna hadde vært... En sjokolade i ny og ne ødelegger ikke middagsapetitten.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Det tenker jeg også og jeg hadde lyst til å si noe, men turde ikke for hun så litt skummel ut. Kanskje bare en dårlig dag? Siden hun hadde så kjekke barn (vet ikke om begge var hennes eller bare den ene). Godt å høre at ikke bare meg som reagerte litt på dette. HI
prebs Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Utrolig sær mor, ja. Søtt gjort av deg, HI =)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Jeg synes det bare var snilt gjort av deg HI, og synes man som mamma må være litt raus med hvordan andre er snill med barna våre. Med det sagt så kom jeg på at et bra triks for at alle blir glade, er å gi guttene pengene i stedet, når jeg har gitt nabogutten en femmer for å passe vogna, virker det som han har vunnet i lotta, og han snakker om all legoen han sparer til som han skal kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå