Reese Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 sitter stand by i sofaen nå. Klarer ikke å bevege meg uten at det iler til i underlivet. Klarer ikke gå, heller spre beina. Masse liv i magen. Vanvittig nedpressaktig følelse... Helt grusomt, føler meg lammet i skrittet... Plis svar hvis du har erfaring ol...
Frøken Tredjegangs Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Hei! Jeg kan si med stor sikkerhet at jeg hadde det akkurat likt etter at jeg var blitt strippet før forrige fødsel. Har du kanskje litt brunlig utflod også? Dersom det blir verre hadde jeg ringt føden. Legen min anbefaler ikke stripping pga plangene etterpå.. :-) DET tok jeg som et godt råd, og jeg ønsker ikke stripping denne gangen. Lykke til!
Moonfreckle Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Hva er stripping?? Trodde det var snakk om en sexy dans på påle da jeg gikk inn i denne debatten.
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 he he he, nei det er når man tøyer livmorhalsen eller noe i den duren sånn at man KAN gå i fødsel, men ikke alltid det virker=) men det virket på meg sist gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå