Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 På alt og ingenting... Her er det småhandling, brus, tyggis, parkering, litt klær og div småkjøp...guri så pengne flyr! Det værste er at vi ikke har særlig dårlig råd så merker det ikke sånn sett..men kunne jo spart mye mer...skal sjerpe meg nå altså. Heldigvis er vi flinke til å handle på salg og billig produkter (first price etc) når det gjelder mat...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jepp, jeg bruker ekstremt mye penger på dill, men nå har jeg også råd til det.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Ja, fysj for et problem ( oppgitt!). Tenk på alle de som omtrent ikke har penger til mat en gang? Regner med dere gir til redd barne, unicef og fattighuset?!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Anonym 19:10 Det HI spurte om det er andre her som også bruker mye penger. Ikke om de som gjøre det, har et problem med det. Og jeg gir faktisk også en del til Frelsesarmeen og SOS barnebyer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå