Gå til innhold

Gir dere gaver til far fra barnet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har variert litt hva, men sønnen var 4 år når vi ble skilt -og han har alltid vert så glad i å gi bort gaver :)

I år har han malt litt julepynt han gir bort + at jeg har vert på www.eurofoto.no og laget et slikt telys med bilde av poden på...det var kjempefint ( til stort telys) så bestilte til flere fam. medlemmer etterpå...

Han gleder seg SÅ til å gi gava til sin far :)

Faren har glimtet til et par ganger med å la poden kjøpe noe til meg...men det er unntakene...det får så være...så lenge barnet syns det er gøy gi til far skal jeg alltids klare den lille utgiften.l

Skrevet

Jeg gjorde det de første fire årene etter bruddet, men i år dropper jeg det. Vi har begge nye samboere, han har i tillegg et barn med sin nye samboer. Han har aldri kjøpt noe til meg fra barnet, så jeg tar det som et hint...hehe...men jeg skrev alltid til: pappa og stemorens navn.

Skrevet

Nei:)

Synes det blir kleint, selv om vi har et fint forhold. Jeg kjøper til halvsøskene til barnet mitt, på fars side, og farmoren, og skriver kun navnet til barnet på julegaven.

Skrevet

Ja, jeg har i grunn alltid gjort det men ikke så mye. Jeg har gitt til faren, besteforeldre, oldeforeldre og de jeg vet min sønn har kontakt med på den siden av familien. Grunnen til at jeg gjør dette er at jeg vet at faren er veldig glemsk når det gjelder slike ting...hmm...noe som minner meg på at jeg må minne han på å kjøpe julegave til sønnen.

Dette er ikke noe jeg gjør for min del, men jeg synes det er litt trist at i hvertfall oldeforeldrene og de som bryr seg om sønnen våres skal sitte der på julaften uten å få noe fra han. I fjor var det krus med bilde av han på i år blir det bilder vi tok i sommer i en ramme. Jeg mener at det ikke trenger å være så mye, men at de som ikke ser han så ofte hvertfall vet at han vet de finnes.

Skrevet

Ja det gjør jeg, og han gir til meg. De er for små til å ordne slikt selv så det gjør vi. Var ikke noe vi avtalte eller noe har bare blitt sånn, men så kommer han å feirer julaften med oss da.

Skrevet

Jeg ordner også gave til bf sine foreldre fra barna og til hans bestemor.

Men de får ting barna har laget og noen bilder.

Skrevet

Vi laget en slags avtale i år om at vi skulle kjøpe en liten ting fra barnet i gave til jul og bursdag. Bursdagen til BF kom og jeg kjøpte gave. Bursdagen min kom, og det kom ingen gave. Så nå er jeg ikke helt sikker på om jeg gidder være med på den avtale med å kjøpe noe, når det tydeligvis bare går en vei. Om sønnen min lager noe i bhg kan han evt få noe av det i julegave tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...