Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Og til respons fikk jeg masse takk, og en fullstendig forståelse til at slikt som denne mobbingen/trakkaseringen og tullet som mange skriver skal bli gjort noe med!! ENDELIG!! håper at de som skriver stygge ting til andre og mobber folk her inne blir utestengt herifra. og da bør "dere som gjør det" velge å snakke fornuftig og forholde dere til krangleforumet eller BLI KASTET UT!!! Han sa de skulle ha ett møte ang dette veldig snart.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Takk-takk, håper det blir gjort noe med!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Er bra hvis det blir bedre, men det blir nok verre igjen også, med mindre de holder kontinuerlig oppsyn med denne siden. Tror nok ikke det skjer nei.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Håper de gjør noe med det. Dumt med de som ødelegger.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Blir kjedelig her da, din sladrehank.
Tante Blås Squaw Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Men folk her inne hyler jo om mobbing så fort noen er uenige?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Er det ikke bare å la være å være på denne siden da? Må jo tåle at folk er uenige. Og slutt å ta seg seglv så jævla høytidelig.. Herregud. Stikk inn på skravle da vel!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Hi er en sånn person jeg ikke liker, og som ikke tåler noenting. Få deg litt ryggrad.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Det er da forskjell på det å være saklig uenig, og det å drive med en slik hets som det gjøres på forumet.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 16. desember 2010 #10 Skrevet 16. desember 2010 For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor du gjorde det... Vil ikke si det er mye mobbing her at det gjør noe, mye uenighet og diskutering ja, men det er vel det man har forum til, er det ikke??
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #11 Skrevet 16. desember 2010 Flott HI !! Dette forumet blir trukket ned i møkka hver eneste dag pga umodne, vulgære, uhøflige og lite gjennomtenkte mennesker !! Det handler ikke om å være enig eller uenig, det er MÅTEN man oppfører seg på...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #12 Skrevet 16. desember 2010 I årevis har jeg lest om denne "personhetsen" som visstnok regjerer her inne. Hvem er hun? For helt ærlig er det meste bare harmløst. Hva så om fremmede anonyme slenger med leppa? Skal alt bare være fryd og gamen her inne, koz og klemz? Boooring... (og ja, jeg har selv fått kvasse svar, og beskjed om at jeg ikke er egnet som mor. Who cares? Jeg vet da vel selv at det bare er tull, og gir mange meter med faen i slike svar. Så siler jeg heller ut de som svarer fornuftig. Det burde flere lære seg).
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #13 Skrevet 16. desember 2010 Bra frøken! Jeg har nettopp beg. å lese litt her inne da det ikke skjer så mye på 2. trimester, men har blitt overraska over alle hurpene som er her inne. Mye ufine svar her inne til tider. Man kan være uenige, ja, men vil man slenge dritt og krangle så får man vel bare gå til kranglesiden, da. De samme hurpene har også svart relativt stygge ting på "Spør jordmødrene", og det blir bare for dumt at voksne folk skriver masse psykobabbel her inne bare for å være kjipe. Ekstra dumt blir det at noen svarer når det faktisk heter "Spør jordmødrene"...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #15 Skrevet 16. desember 2010 Ja, du syns vel det du som er en av mobberene... Slik som dere holdt på med hun ene var rett og slett mobbing og å henge henne ut,jeg syns det var utrolig barnslig av deg/dere å holde på sånn og at du skulle statuere ett poeng ut av amme debatten ved å bruke hennes ord... Nei, jeg er enig med det hun skrev til deg og syns du burde si unnskyld for det... Er man uenig så kan man skrive på en skikkelig måte hva man er uenig med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå