Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Nå sitter jeg her og leser litt.. På omtrent hvert eneste innlegg her er d noen som slenger møkk komentarer.. Hva er galt me de folka a? Tror dem d er kult å slenge drit til andre folk via nettet? Og btw, åssen forbilde er dem for barna sine egentlig? De barna kan da ikke ha d noe særlig bra hjemme me sånne mødre? Kommer nok til å få noen komentarer nå pga skrivefeil elns, men d driter jeg i for å si d sånn... Jeg har faktisk dysleksi!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Men...det var vel ikke noe hyggelig innlegget ditt heller? Fei for egen dør.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Du må gjerne skylde på dyseleksi om du vill, men sms språk har ingen ting med dyseleksi å gjøre. Hvordan forbilde er du for barna dine, da? Blir lett hjelpe de med lekser tenker jeg når det eneste skriftspråket du er i nærheten av å beherske er forkortelser:p Når det gjelder bitchete damer her inne kan du være nesten sikker på at ingen bitcher sånn hjemme ;p Et greit sted å få utløp for litt frustrasjon vettu, istedenfor å la det gå utover mann og barn
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Det er ikke det minste rart at verden er så forskrudd som den er, og jeg tror vi mennesker bare blir verre og verre. Det er så mye fordommer, så mye misunnelse og spesielle holdninger til ting, og mange viderefører dette til barna sine. Verden slik den er skremmer vettet av meg, tanken på å bringe barn inn i det samfunnet vi lever i er nesten ekkel. Man trenger bare se på alle svar og innlegg her inne for å se hvordan mange folk er, gjør du ikke ditt eller datt så er det noe galt med deg, skriver du feil er det noe galt med deg, tar du abort er det noe galt med deg, men du bør ikke får barn om du ikke har alt på plass for det, og fungerte ikke prevensjonen så burde du egentlig ikke ha sex i det heletatt, og du skal amme, og du må ha reima og viker du fra "normalen" burde du egentlig bare gå å skammekroken med en gang, osv osv osv... Det meste som skrives her inne må man bare ta med en klype salt, prøve å ikke ta seg nær, sile svarene og ta til seg det som er av gode svar og råd iblandt Jeg løfter ofte på ett bryn av det som skrives her inne, men det hjelper ikke uansett hva noen av oss sier, her inne eksisterer det litt av noen prebpubertale aper som finner stoooor glede i å være uenig eller ekkel uansett hva innleggene handler om.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 For ordens skyld: Prepubertale. *
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Jeg får vel bare unnskylde de forkortelsene mine da. Skal ikke skrive med forkortelser mere.. Har tenkt til å la gubben hjelpe barna mine med lekser, og hvis det ikke går hele tiden så skal jeg hjelpe så godt jeg kan.. Du er visst ikke så mye bedre selv, "Blir lett hjelpe de med lekser.....".. Får virkelig håpe at de ikke er sånn hjemme nei, men er så sinnsykt plagsomt å lese alle de negative komentarene HELE tiden!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Jadajada.... Alle her inne har dysleksi. Hva annet er nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå