Gå til innhold

bestemt dere for vogn? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var innom en butikk idag å kikket litt.. :)

har vært innstilt på brio-vogn, men ser ut som det kan bli en emmaljunga edge duo :) i brunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den var fiiin:)

hva er egentlig forskjellen på den vognen dere skal ha,og edge duo?

han i butikken idag var veldig flink og hjelpsom,men vart mye info på en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mondial kom ny i år.. ( el slutten av 2009) nyeste modellen.

Det er ikke så mye forskjell egentlig, utennom utseende..

Samboern likte veldig godt utseede på denne, var visst et mer "renere" utseende på denne.. Det er ikke ofte han sier noe om slikt, så da får han velge her.. men jeg har vært å tittet på begge, og jeg likte denne veldig godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig forvirra jeg. Har ikke peiling ...men synes emmaljung og simo kombi ser bra ut. Skjønner meg ikke helt på hva forskjellene mellom modellene til Emmaljung er. Noen som har lyst å komme med litt voksenopplæring ?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei :)) Blir Emmaljunga her også. Er bare usikker på farge, fikk kommentarer om at den sorte modellen blir lett varm om sommeren, noen som har erfaring?? Ønsket oss den sorte, så ble usikre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er også forvirret! Alle rundt meg anbefaler Emmaljunga, men jeg klarer ikke å skjønne hvilken modell som er best. Skal man ha kombi eller duo? Og ikke minst hvilket understell man skal velge?

Jeg tar gjerne imot tips og råd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann. Innom en snartur fra marsklubben...

Emmaljunga anbefales siden disse vognene er noe lettere, og lettere å trille enn Simo. Mondial er samme vogna som edge duo, men en XL-variant, med et noe "forbedret" utseende. Liten forskjell med andre ord. :)

Forskjellen på kombi/duo er om du vil ha egen hard bag til babyen fra den er nyfødt, og så montere en egen sportsdel når babyen blir større, eller om du vil ha en vogn der du setter en nyfødt-bag INNI sportsdelen. Velger du duo-vogn får du en bag som er større og mer solid og holder lenger til baby. Velger du Kombi får du en mykere bag som lettere tas ut av vognen.

Går du på emmaljunga.se og snoker litt, så ser du med en gang hva jeg mener. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Jentespira! Takk for info :-) Skal komme meg i en butikk snart også, blir det nok enda klarere for meg.

Lykke til med mars baby - ikke så lenge igjen for deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...