Gå til innhold

ÅHHHH Lavkarbo er så kjeeedelig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo fks kjøpe sukrin ? :) Det bruker jeg altså, jeg spiser lavkarbo :)

Men, er enig i at det er kjedelig i lengden å ikke kunne bare spise en burger. Liksom.

Skrevet

Har holdt på med lavkarbo i en fem-seks uker nå, jeg og hadde forferdelig lyst på noe sukker i helga etter omgangssyken... Tok en yoghurt med jordbær og det smakte mildt sagt dritt! Så søtt at det ble for mye, liksom. Og til vanlig elsker jeg den typen yoghurt! Sprøtt :-))

Skrevet

Hehe jeg har holdt på i litt over en uke eller noe. Vet jo at dette er kuren for meg, har store planer om det i hvert fall. Men jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe ferdig lavkarbo-brød og ferdig lavkarbodesserter osv... Er så lei av å lage i stand alt...

Skrevet

Det kan du jo faktisk! Se på www.spisdegslank.no ! Der kan du bestille. Ellers har de utsalg på Kjeller i Akershus og Flisa i Hedmark...

Skrevet

Lavkarbo er da ikke kjedelig. Det er bare deilig! Slippe alt ubehag sukker og mel gir. Helt nydelig spør du meg.

Jeg lar meg inspirere av lchf-bloggen, der er det helt utrolig mange gode oppskrifter. Har levd lavkarbo (ketolyse) i fem-seks uker, og har det bedre enn noensinne!

Skrevet

Skal vi lage en lavkarbotråd? :) Sånn at vi kan utveksle oppskrifter, ideèr og motivasjon?

Det hadde vært kjekt såfall! Merker det er lett å la seg friste :P *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...