Reese Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Litt skuffet kansje. Ble tøyet fra 1 til 2cm. Mangler vist 1 1/2 cm på livmorhalsen fra å være veldig moden. Det var dritvodt om jeg skal være ærlig, men klarte å slappe godt av likevel. Vil liksom så gjærne at det skal ha en virkning selv om jordmor mente det ikke ville ha det. Hun sa jo også til meg for 3 uker siden at jeg kom til å føde innen 2 uker, så stoler liksom ikke helt på det hun sier. Fikk skikkelig bt fall et par ganger mens jeg satt der da det var gjort. Ellers vil jeg si at jeg ikke begynte å blø eller fikk kynnere, bare skikkelige stikkninger i underlivet, og det gjør fremdeles vondt. Noen som har hatt virking av stripping selv etter en slik opplevelse?
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Oi, har du blitt strippet allerede når du ikke har termin før i januar? Meg nektet de å strippe før termindato var nådd med begge 2. yeeey... Og, ja, det er fryktelig vondt. Men førstemann gikk jeg 16 dager over termin, og ble røsket og dradd i der nede maaange ganger. Til slutt begynte jeg nesten å gråte hver gang jeg så de tok på seg en engangshanske, for jeg visste hva som skulle skje, og jeg visste det var nyttesløst... :S Med nummer 2 var jeg mere moden, og fikk samtidig en modningspille og ble strippet (5 dager over termin) da startet fødselen av seg selv, og det var jo bare magisk i forhoold til å være på drypp.
Lemonia Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Ingen spesiell virkning av stripping her. Vondt akkurat mens hun gjorde det, men merket ingen verdens ting etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå