Gå til innhold

Jeg er gravid, men kommer til å ta abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

..selv om vi har god økonomi, stabilt forhold, jeg ønsker meg veldig dette barnet og er frisk og ved god helse.

Alt ligger til rette, men jeg er for gammel for å få barn. Jeg fyller snart 45, så abort er nok det beste i denne situasjonen selv om barnet skulle vise seg å være helt friskt.

Barnet får en altfor gammel mor; jeg vil være 60 når h*n konfirmeres. Abort er nok den beste løsningen og må bare ta konsekvensen av at jeg ble gravid altfor sent; dette skulle jeg ha tenkt på før, da jeg var i 30-årene senest.

Men jeg må tenke på hva som er til barnets beste. Jeg gjør dette barnet en tjeneste ved å stoppe at h*n ikke blir født til verden og må vokse opp med en så gammel mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alder ingen hindring...nå skal ikke jeg fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg ville beholdt det..:) barnet kommer til å elske deg like mye om du er 40 eller 60 når hun/han blir konfirmert.....:)lykke til uansett hva du bestemmer deg for :)

Skrevet

16: 57

dust?bra dust som skriver noe slikt som dust;P

Skrevet

der måtte jeg gi minstemann en kos. jeg får helt vondt imeg når jeg leste innlegget ditt. fælt for deg at du føler det slik, da alder har ingenting å si. Ja du vil være "gammel" når barnet er 14, men hva har det å bety??

Skrevet

hi, dårligste innlegget jeg har hørt.enten tar du abort på et altfor dårlig grunnlag, eller så vil du at andre på 45 skal få dårlig samvittighet for å bære frem barna sine. blæ på sånne innlegg

Skrevet

Dette er ett tullinlegg.. Garantert!

Skrevet

Delvis seriøst, delvis litt ironisk og spissformulert. Inspirert av disse "når-er-man-for-gammel-til-å-få-barn"-debattene som dukker opp med jevne mellomrom. Jeg var 46 da jeg ble mamma første gang og er så lei av å lese at "etter fylte 45 er det ikke særlig ønskelig" å få barn og "etter 40 bør man tenke seg nøye om". Satt på spissen blir da abort i ytterste konsekvens løsningen når 40-åringer blir gravide.

HI

Skrevet

Ja, delvis seriøst, delvis litt ironisk og spissformulert. Se svar litt lenger opp i tråden.

HI

Skrevet

Herreminhatt !! HI skriver sarkastisk, sannsynligvis som et motsvar på "når er man for gammel for å få barn"-innlegget...

Hjelpes, er jaggu ikke mye IQ som flyter rundt her inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...