Gå til innhold

Skole neste høst, men er så redd for at jeg er en av de eldste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 27 når jeg begynner og gruer meg til å sitte i klassen med folk rett fra vgs. Men miljøet er vel litt annerledes på høgskole enn vgs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare det blir å gå bare godt. Det er veldig annerledes på en høgskole. Klart er det en god del 19 åringer der men garantert eldre folk enn deg også. Det går bare bra:)

Skrevet

Jeg startet på høyskolen nå i høst og 95% av de i klassen min kommer rett fra vgs. De har et litt annet liv enn meg. Jeg er 25, har samboer og et barn på 5 år. Noen av de bor fortsatt hjemme hos foreldrene osv..hehe.. men uansett jeg har fått mange gode venner og vi kommer godt overens. Men det er et par stk som er i 20-årene. Men det er kun jeg og to til som har barn.

Klassen er veldig blandet, men de aller fleste er litt mer barnslige enn jeg hadde håpet på. Skulle ønske at alle var litt mer voksne, men jeg skjønner jo at de er sånn. Jeg var også sånn da jeg var 18-19 år. Da synes jeg de på 25 var gamle..hehe

Skrevet

det går sikkert kjempe bra! må si jeg innrømmer de som tar pause så lenge og setter seg på skolebenken igjen, det krever viljestyrke. kjempe bra og lykke til med utdannelsen din!

Skrevet

Da jeg gikk på UIS var det ei i klassen som var 58 år:)

Skrevet

Ikke noe å grue seg over , jeg tar opp allmen påbygning på vgs og vi er en del der som er over 23 .

Uansett hvor man skal studere finner du mennesker i alle aldre :)

Skrevet

Hei!

Jeg er ferdig utdannet barnevernspedagog nå til sommeren, og i min klasse var det kun ei som kom rett fra vgs. De fleste i klassen er mellom 25-35. Det er ikke noe å være redd for! Lykke til! :)

Skrevet

Jeg begynte på sykepleien da jeg var 20. Da var jeg av de yngste i klassen. Kun 5 (hvis jeg teller riktig nå) kom rett fra vgs, den eldste var 45 (men oppførte seg til gjengjeld som hun var yngst av oss alle).

Det var flere i klassen som var rundt 30 år.

Tror absolutt ikke du har noe å uroe deg for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...