Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 min pike på 7 mnd er syk og hverken drikker eller spiser særlig...hva burde jeg få i henne av væske? vil ikke bli lagt inn på sykehus:( hittil idag har hun bare drukket 80 ml, spist noen skjeer banan og et beger med fruktmos...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Prøv å få lurt i henne noen teskjeer med vann innimellom. Viktig med jevn tilførsel av væske istedet for masse på en gang. Kann jo evt prøve babyjuice hvis hun ikke vil drikke vann, hender ofte at det faller mer i smak hos de små (selv om jeg synes det er en uting å gi det til daglig)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 du sjekker bleia for å se om hun får for lite væske. Det er bedre med enn natt på sykehus enn alternativet...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 hvordan vet jeg om hun får så lite i seg at hun må innlegges?:S hun har ikke feber lengre og er veldig aktiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå