Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei Nå er jeg skikkelig desperat, og tyr til midler jeg aldri har gjort før, så jeg lurer på om du kan spå meg? Jeg lurer så veldig på hva som kommer til å skje i tiden fremover nå da jeg har en del store problemer på det personglige og følelsesmessige plan som jeg sliter med. Hvis du ser noe, hadde jeg vært glad for å høre det. Min fødselsdato er 14.09.74
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg dytter på denne jeg. Fikk både en følelse av at dette er en person som trenger litt svar, og i tillegg så ble jeg litt nysgjerrig på hva dette gjelder... Krysser fingrene for deg, og håper du får svar HI
rosene Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Heisann... Jeg har det veldig travelt nå,kakebaking, baker 600 serina kaker idag,pluss snikers kake.Men jeg kan se på deg imora Ha en fin kveld videre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Åh...! Da hadde jeg blitt veldig, veldig glad. Jeg er virkelig i villrede og dypt fortvilet akkurat nå. Tusen takk, Rosene. <3 Hadde egentlig ikke trodd at jeg kom til å få svar på dette. Lykke til med kakebakingen. =) Tusen takk også til den som dyttet denne oppover. =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå