Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Fra knall blå til mørke grønne .Det ser nesten ut som om de kommer til å bli brune . Litt uvant .hehe Han er 3 1/2 år ,så det kom sent ,han har blitt mye mørkere i håret også ,han har hatt helt lyst hår ,men ser ut som det blir brunt . Får en helt ny sønn jeg . Noen andre som har skiftet farger sent ?
ConsuelaBananaHammock Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Min eldste hadde blå øyne lenge. Husker ikke helt når han skiftet farge, men det var i 2-3 årsalderen. Så nå har han brungrønne øyne
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 J, vår skiftet når han var vel 2,5 år, nesten 3 år. Hadde nesten lyeblå øyne og i løpet av noen uker skiftet de til mørk og dyp blågrønne. Helt rart.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Hehe...det er vel ike helt uvanlig at pigmentet blir mørkere med årene. Har en venninne som hadde "hvitt" hår og knall blå øyne som liten. Da hun var ca 6 fikk hun plutselig mørkere og mørkere hår og det ble nesten svart (mørk mørk brun) og øynene ble knall brune. Egentlig var det ikke overraskende for det er de fargene foreldrene har, heller overraskende med det lyse håret og de blå øynene. Sønnen min ble født med lysebrunt helt slett hår uten noen som helst fall. Rundt 8 årsalderen ble håret mørkere og begynte å krølle seg og nå har har masse masse krøller og helt mørkt hår.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Ja, kjenner en som skifta farge på øynene når han var 13 år. Han hadde vell blå om jeg ikke husker feil, nå har han brune. Hehe, var visst mange venta spent på om datteren deres kom til å skifte øyenfarge når hun var på samme alder, men det skjedde ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå