Gå til innhold

Hjelp noen som kan litt om helse!!!! (spy og utslett)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 32, om det har noe å si, og i dag har jeg hatt en tøff dag, Reiste med båt til Sverige i dag tiiidlig på morgenen, som gjorde at jeg fikk 3 timers søvn i natt. På turen ble jeg skikkelig sjøsyk, og spydde igjennom hele turen. 3-4 ganger. Har nå endelig kommet hjem igjen, men når jeg kom inn døra, så jeg meg i speilet, og da hadde jeg fått masse prikker i ansiktet!!! Og kun på det ene kinnet, LITT utslett på det andre kinnet og, men det er veldig lite. De kan ikke presses bort med glass, men jeg har ikke feber, og føler meg egentlig ok, bortsett fra at jeg er dautrøtt. Kan dette være blodutredelse fra spyingen? Prikker litt lett i kinnet, men har ikke vondt.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, da sønnen min hadde omgangssyke så fikk han samtidig elveblest. Jeg googlet det og fant ut at det kunne ha en sammenheng. Finner selvsagt ikke det jeg fant igjen nå.

'Ellers vet jeg at om en har dårlig imunforsvar av en eller annen grunn (du er jo gravid + spysyke) så kan en få helvetesild (om du har hatt vannkopper). men det er som regel eldre personer. Tror jeg.

vet ikke om du ble noe smartere jeg. Skal prøve å finne frem det jeg fant da sønnen min var syk.

Skrevet

Jeg tror det er blodutredelse....Har prikker over hele kinnet. Ser ikke ut. Ser ut som om jeg har fått et skikkelig utslett!!! Men det ligner ikke på petikkier, men mer som tettsittende fregner, som ikke kan trykkes bort.

Takk for svar :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...