Gå til innhold

Menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut:

Her vasker jeg alle klær, hele huset, rydder hver dag, bretter klær, lager middag, følger til og fra skolen, følger opp lekser, vasker rundt til jul, baker 7 slag, kjøper inn julegaver, organiserer julen og besøk.

Alt han trenger å gjøre er å stå opp på morgenen, komme hjem å få middag servert og så går han faen meg og legger seg klokka 21 fordi han er så jævla sliten....

Helvetes gubbe!

Jeg må til og med kjøpe juletre, skru opp nyinnkjøpte ting, ta inn ved, fyre i peisen, måke snø.....

Nå er det jammen nok. Nå har han klaget så innmari på at barna er så bråkete på morgenen at han ikke får sove så han vurderer å sove noen netter hos moren.

Takk skal du faen meg ha sier jeg bare. Sov der hele jula for min del. Din egoistiske teiting!

Sånn måtte få det ut.

Si meg er det andre som bor sammen med slike mennesker?

Han er jo positiv og god til tider men det er lenge siden jeg har sett den siden hos han nå altså... sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,. jeg hadde snakket til han,. si ifra hva du føler

min mann og jeg deler på alt av husarbeid. og begge jobber. begge henter i barnehagen..

jeg er den som handler julegaver det fordi min mann har dårlig fantasi og hadde kjøpt filmer til alle siden det er hans store intresse.

bakingen tar jeg meg av sammen med ungene.. min mann vasker opp etter oss da så ganske heldig sånn

han må jo tåle å høre ungene sine om morran.. herrigud..

glad jeg ikke lever med en slik mann..

Skrevet

...og "noen" gir han lov til å fortsette.... For det er faktisk sånn at så lenge du godtar dette så er du medskyldig i at han ikke bidrar.

Det skulle være så enkelt at alt det du ramser opp av gjøremål er naturlig å bidra med når man skaffer seg familie, men om det nå er slik at det ikke er det, så må man si fra. Og da må man si fra på en slik måte at det overhode ikke kan misforstås.

Gi klare meldinger om hva du forventer og forlanger av ham som familiefar. Og hvis dette ikke blir fulgt opp så må det finnes noen sanksjoner. Vil du virkelig ha det slik som dette?

Jeg er temmelig rystet over at du finner deg i dette. Du må stå opp for deg selv (og barna dine) og kreve drastiske forandringer umiddelbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...