Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Når dere er syk, blir han veldig omtenksom og kjærlig da? Til og med ved en forkjølelse? Og hvis du er veldig syk, hender det at han tar han seg fri fra jobben for å pleie deg?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er sykepleier og blir ikke særlig omtenksom og kjærlig når mannen min er syk... Jobber ikke til vanlig med pasienter, men har nok ikke så veldig mye kos å by på når han er syk. Barna derimot, de får i bøtter og spann:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Mannen min er lege, og nei han er nok ikke noe ekstra omtenksom og kjærlig når vi er syke...Han er omtenksom og snill av natur, men ikke noe ekstra når vi bare er småsyke. Det skal veldig mye til for at han selv er borte fra jobb pga sykdom, så han har vel heller en litt høyere terskel enn andre på hva som er sykdom og ikke.Tror han hadde ledd høyt og godt om jeg ba han være hjemme fordi jeg hadde influensa eller noe Feks gikk sønnen vår med lungebetennelse uten at pappaen hadde noen mistanke. Jeg dro til fastlegen vår som fant ut av det. Det er også jeg som er mest hjemme med syke barn, men det er først og fremst fordi jeg har lettere for å ta meg fri fra jobb. Nå høres mannen min veldig kald ut etter som jeg beskriver, men det er han ikke. Om vi er virkelig syke eller har skadet oss vet han akkurat hva han skal gjøre...og det føles trygt og godt!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er og sykepleier og duller ikek noe særlig med han om han er syk, dessverre. Jeg sørger jo for at han har det bra:) Han var hjemme en gang, da snuppa var baby og jeg ble syk. Deretter ble jeg SKIKKELIG syk, men da turte han ikke være hjemme mer av frykt for fraværsraten. Han har selv HØY terskel for å holde seg hjemme, de er ikke mange leger på hans avdeling og de vet at det går utover den andre om de holder seg hjemme. jeg synes det var utrolig omtenksomt av han å være hjemme den ene dagen så jeg fikk sovet litt. Ellers er han verdens mest omtenksomme, snille man, hver eneste dag og tar ekstra godt vare på meg i svangerskapet:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Nei, han er så og si aldri borte fra jobb. Han jobber privat og har nesten 6 mnd ventetid på time så det er høy terskel for å være borte... Men han er verdens snilleste:-). Nå har jeg heldigvis aldri vært så dårlig at det hadde vært aktuelt heller da. For jeg regner med at du ikke forvente r at mannen er hjemme ved vanlig sykdom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå