Gå til innhold

var på UL i dag jeg...


mixy

Anbefalte innlegg

er 6+3 i dag, ventet meg å se et lite bankende hjerte. Men legen så bare en plommesekk med ingenting i. Uff av meg. Hus sa at det er mulig det bare er veldig tidlig enda, og siden det er torsdag hjelper det ikke med hcg test, da jeg ikke får tatt ny før mandag, og ikke svar før tirsdag., Skal tilbake på UL onsdag...

fader, dette var ikke bra saker. Er skikkelig deppa, har jo mistet 2 ganger i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, mixy, dette høres litt for skummelt ut.. Men er du sikker på at du er så langt som du tror, da? Ingen sjangs for senere eggløsning osv? Skjønner veldig godt at du er lei deg, særlig siden du har vært gjennom det to ganger tidligere i år. Men ikke gi opp håpet helt enda, det kan jo hende du får en gladnyhet på tirsdag! Kan tenke meg at tida fram til da blir ulidelig lang.. Jeg skal krysse fingrene for deg, lykke til!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det tasselur!

ja, jeg har begynt å plutselig være veldig håpefull igjen, siden jeg var super kvalm i går og litt kvalm i dag. Tror liksom at jeg kanskje bare har feilberegnet..

Men jeg vet med all sikkerhet at 1ste dag av sist mens var 1.nov! så da må jeg isåfall ha hatt ekstrem sen eggløsning. har liksom ikke hørt om eggløsning 4 uker etter 1ste dag før, men man kan da alltids drømme?? jeg føler meg jo gravid...

 

holder dere oppdatert her jeg. Er veldig glad for at jeg har dette forumet, ikke det samme å plage familie og venner med alle disse detaljene hele tiden når man bare er i uke 4.5.6.7... det er liksom så innmari tidlig at folk ikke bryr seg enda. ("bare sen mens" hvis man mister, o.l.)...

 

lykke til til oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd du ikke fikk se hjerte banke, men det kan ha vært for tidlig. Man må håpe og tro det og at du på onsdag får se ett fint bankende hjerte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...