Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Altså risengrynsgrøt? Skal ha julegrøt for 17 stk. nå på mandag, å barna er jo greit... da blir det solbærsirup. Men hva drikker voksne til grøt? Jeg foretrekker jo saft da....
malingus Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Röd husholdningssaft er det eneste en kan drikke til gröt spör du meg!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Rød saft er det vanlige, også til voksne.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Ja, det blir jo nesten det samme som solbærsirup det da, men den er litt fyldigere! HI
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Jeg syns ikke solbærsirup er det samme som husholdningssaft i det hele tatt, jeg er ikke noe glad i solbær og hadde endt opp med vann til grøten hvis solbærsaft var alternativet. Jeg vet om mange andre som mener det samme, så jeg ville hatt husholdningssaft i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Da må jeg skrive rød husholdningssaft på handlelista! Er kanskje noe i det at det ikke blir helt det samme, selv liker jeg ikke "vanlig" husholdningssaft, men kun solbærsirup! Ser barna foretrekker det samme. Men godt tips!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå