fox`y Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 klarer ikke holde meg unna jeg, d blir sjokolade vær dag. spiser frukt og grønnsaker å så er ikke bare usunn,men sjokolade må jeg ha. flere som har d sånn?
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jepp, stort sett Var på Rema i går, og fant ut at de hadde tilbud på to store sjokoladeplater til 30 kr, og det måtte jeg bare ha, i tillegg til en vaniljebolle og to store poser med sjokoladeknas Spiste ikke alt nei, men må liksom ha det i hus til cravingen kommer Synes det er greit med en bit nå og da, så lenge man er flink og får i seg litt sunt til måltider ellers
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Spiser noe søtt hver dag.. Men det er jo mengden det kommer an på da.. Igår spiste jeg vel en sjokoladekule.. Dagen før det 3 stk seigmenn.. idag kommer jeg sikkert til å ta meg en kokostopp eller 2-3 pepperkaker.. Bedre å spise litt av det hver dag enn en gigant porsjon hver lørdag.. Hører jo om de selvgode folka som kun spiser godteri på lørdager.. Gjerne 1,5 liter brus en hele chipspose og kanskje 500g snop.. Om du tar deg noen ruter sjokolade hver dag så gjør ikke det noe som helst! Du kan jo løpe opp og ned trappene 20 ganger for hver sjokoladerute du tar Har en god sammenligning her.. Jeg spiser som sagt litt hver dag og tar meg brus om jeg føler for det.. Blir som regel vann eller saft da.. Min venninne spiser snop KUN på lørdager. Men resten av uka kan hun godt gomle i seg pepperkaker, sjokoladekake, kakemenn, karamellpudding, gele med vaniljesaus osv.. Hehe.. likevel forstår hun ikke hvordan jeg kan holde formene mine så bra når jeg spiser snop hver bidige dag..
Lessismore Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Ja... Og har skikkelig dårlig samvittighet for det. Håper ikke jeg får en kjempestor, overvektig baby pga min mangel på selvdisiplin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå