Gå til innhold

Sony ericsson X10 mini - en ok mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en liten mobil, og det må vere ericsson.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dropp den! Den er treig og blir ødelagt hele tiden.

Skrevet

Har mini pro selv.. Veldig fornøyd, men er dårlig batteritid.. varer i 1-2 dager max..

Så om du vil ha en med god batteritid ville jeg ikke gått for denne. Har hørt at x10 har litt bedre batteritid.. men har ikke erfaring med det selv..

Skrevet

Nei, jeg synes x10 har ræva batteri..

Mini pro x10 har bedre batteri her i huset.

Tror ikke vi kan sammenligne med gammeldagse mobiler uansett. Venner med Iphone klager også på dårlig batteri.

Så hva er egentlig dårlig batteri da? Forventer vi at disse store skjermene skal tåle mer enn de gamle små skjermene? Vet vi om batteriene er blitt større da?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd min min X10 mini :) Den har vært på reparasjon, men det var en produksjonsfeil. Er god å skrive på så lenge man ikke har lange negler :P

Skrevet

Forventer at et batteri skal vare lenger enn et døgn.. det er jo latterlig lite!

Htc desiree og nokia N8 har jo mye bedre batteritid!

Skrevet

Et døgn er bare hvis man ikke bruker den. Jeg bruker telefonen mye på jobb, og må lade i løpet av arbeidsdagen og på kvelden igjen. Batteriet er helt katastrofe. Mange har opplevd produksjonsfeil, men ikke jeg enda, heldigvis. Etter at det kom nytt operativsystem på den, ble den mye bedre, men jeg er fremdeles ikke 100% fornøyd. Uansett vil jeg ikke bytte, fordi det ekstra tastaturet er topp.

Skrevet

Hvis man søker "dårlig batteri på nye mobiler" er det lett å se at ingen av oss er alene..

Min x10 holder max 2 dager, uten å være i bruk! Og når man betaler 5000 kr, er det dårlig.

Men det samme koster vel Iphone og de sliter de også. Og det morsomme er at når man søker i google og starter med "dårlig batteri på .... så er det Iphone 4 osv. som kommer som de første mulighetene..hm.

Er det sånn at Iphone-elskere ikke vil klage på sin egen tlf, for det ødelegger imaget? Mistenker det jeg da..

Skrevet

Jeg er generelt fornøyd med den men et par ting irriterer meg veldig.

*de første månedene måtte den lades mye, det er nå faktisk blitt litt bedre

*det går ikke an å lagre bilder andre sender til deg

*alle meldinger du får og sender lagres etter hverandre så du sitter igjen med en laaaang remse med meldinger. Er det en av de du vil spare på så må du slette en og en melding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...