Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 akebrett med ryggstøtte og plass til to trehjulssykkel dvd spiller til bilen noen dvder mer dulpo (i lys av alle de hysteriske diskusjonene som har vært her må jeg kanskje påpeke at han ikke får alt fra oss foreldrene, men en del av dette vil han få fra annen slekt)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Vi har kjøpt et blått lekekjøkken i tre. Han er 13 mnd, og kansje litt for liten til det. Men vi ser for oss at han vil vokse sammen med leken og vil ha glede av det i flere år framover. Det er nå leken begynner, og vi skal øve oss på å lage mat/røre i gryter/spise middag osv Mine foreldre skal kjøre traktor til han (stor - til å sitte på). Han elsker alt som har med biler og sånn å gjøre. Er en typisk gutte-gutt! Hva har du selv tenkt da?
Tøffe Tøflus Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Jenta vår på 11 mnd skal få akebrett. Funker vel like godt til en gutt skulle jeg tro. I tillegg har vi ønsket oss duplo, byggeklosser, bøker, putteboks og togbane.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Han får en rattkjelke, akkurat slik storebror har. Også får han et lekekjøkken på deling med sin storebror. Han er 21 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå