Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Kansje jeg kan få litt ideer her inne... på innrømme at jeg snuser litt på Brio Happy og easywalker:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Vi har en Emmaljunga Edge Duo og en Emmaljunga Scooter. Veldig fornøyd med begge to. Vi bor landlig og må ha en vogn som er stødig og gin å trille i mye snø, grus osv. Er veldig sjelden på kjøpesenter etc., da hadde nok behovet for vogn vært et annet
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Ja, det kan jo sies at jeg bor på landet jeg og, men er jo litt rundt på butikker og senter da....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 OTH - pen og lettkjørt, på såvel butikker som landevei (jeg går tur daglig med bikkje og vogn, kjører den med 1 hånd uten problemer). Har aldri opplevd at den velter heller, og det er andremann som bruker den nå
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Har en simo kombi vogn med vendbart understell. Bor landlig og går masse turer, dekkene på vognen er jo med luft, og det gjør at den er utrolig lett å trille.. går nesten av seg selv. Vendbart er genialt! når sola skinner sterkt, kan jeg bare klikke på 2 steder, så vrenge håndtaket over vogna og fortsette å gå med god samvittighet.. Eller på denne tiden av året.. vri ettersom hvilken vei vinden blåser! Vognen er romslig og stor, så ungen kan bruke liggedelen lenge! Får plass til masse varer under vogna når jeg er på shopping. Når jeg går tur og havner hos ei venninnne, har jeg jo en bærebag.. Så om barnet sover og jeg vil ha barnet med meg inn, er det bare å løfte i vei.. Også veldig greit å kunne bruke som en reiseseng på tur den første tiden.. Slipper å ta med reiseseng Har ikke noe problem med å gå omkring på shopping med den heller. Men er nok lettere med svingbare hjul om jeg skulle brukt mye tid på shoppingsentre..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Tusen takk for svar dere! Har alltid likt utseende til Simo vognene, synes de ser så gode og lune ut! Nå er jeg ikke på shopping sentre flere ganger i uken da, så det er kansje dumt å kjøpe en spesiell vogn utifra det... Liker godt OTH og... Ikke så lett dette her...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Vi har en Bugaboo Cameleon og en OTH Urban Jungle. Veldig fornøyd med begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå