Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Her sitter jeg og hører på opera... av type rein alexander, il divo osv... jeg??? Jeg som alltid har hørt på rnb og rap liksom... Blitt voksen?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Det kan så godt hende. Fikk slengbemerkning fra min lillesøster på 20 her en dag: "Liker du STING? Åh herregud du er blitt gammel altså. Det er pensjonistmusikk jo." hehe Jeg er 28 og ser på meg selv som ei ung dame som hører mest på rock.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Eller rett og slett utvidet horisontene dine litt. Jeg har alltid hatt evnen til å like musikk innenfor alle sjangere. Så i dag er jeg ganske så allsidig i musikksmak. Jeg hører ikke så mye på pop lengre som jeg gjorde da jeg var yngre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Pensjonistmusikk? Den var morsom. Da har hun altså ikke fått med seg at mange av 60-tallsgruppene er populære også blant dagens unge, ihvertfall blant de som har passert 20. Kan nevne The Doors, Led Zeppelin, Kinks m.fl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå