Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har disse små svarte fluene.. 1 millimeter store.. Hva kommer de av og hvordan kan jeg bli kvitt de?? Har ekstra mange på badet av en eller annen grunn..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Blomsterfluer/bananfluer? Merkelig ting å ha på badet. Har du blomster eller frukt på badet da? Jeg plages med dem i stua, og fikk råd her en dag om en saft/zalo/eddik blanding, men det hjelp fint lite.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Har de såklart på stua og, men det virker som om de trekkes ti badebalja til baby hvis jeg ikke tørker bort olja etter bading. HAr liksom ikke så mye blomster heller.. Et par fredsliljer, par orkideer, palme som jeg har hadd i over 3 år.. De nyeste er en gulvpalme fra IKEA og en plante som er forma som ei vifte.. Noen andre råd?? Synes det er så ekkelt når de setter seg på munnen til baby når hn får grøt :-S hi
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Er en grunn til at jeg vil bli kvitt de vettu.. hi
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Ta en kikk på denen siden og prøv å finne ut hva slags dyr du har med å gjøre: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainArea_5661&MainArea_5661=5631:0:15,1784:1:0:0:::0:0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå