Gå til innhold

bleier og barnemat

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte handle inn litt før tilbudet er over... men hva er erfaringene deres? bruker dere mest av comfort fit eller up & go ( libero ) ? handlet inn endel i str. 4 og tenkte handle noen pakker is tr 5 og.. nå er vi på str. 3, men bytter vell når mnd er omme tenker jeg...

ang. barnemat på glass.... dere som har litt eldre unger.. hva var favorittene av barnemat på glass...? hvilk sorter gikk det mest i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte aldri str. 5 i bleier (sluttet ved drøyt 2 år om dagen og bruker fremdeles 4 om natten)

barnemat på glass kom bare opp igjen, men fruktbegre er ok.

begynte rett og slett å gi mat vi!

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt inn endel av både 4 og 5. Gutten min sluttet med bleier da han var 3 år, og brukte 4 (Pampers) nesten hele tiden. Men han er lang og slank, så det kommer vel litt an på hvordan barnet ditt er! Og er det gutt eller jente? Virker nesten som gutta slutter litt senere med bleie enn jenter......

Vi har kjøpt inn en god del bleier nå som det er billig.Mini blir 1 år om 2 uker, og bruker den grønne First Price. Den går til 14 kilo. Han veier nå 12 kilo, så vi har kjøpt inn 6-7 pakker av den. Resten har vi kjøpt i neste størrelse, som går til 16 kilo. Målet mitt er vel å ha bleier for ca 1 år fremover, gidder ikke å hamstre så mye at vi brenner inne med masse bleier! Og jeg håper at kanskje mini slutter litt tidligere med bleier enn storebror, da han vil vare bare 2,5 år om sommeren, da det er litt enklere å slutte med bleier enn om vinteren.

Når det kommer til mat på glass, så tror jeg nok det kan være et sikkerstikk å kjøpe type pasta/tomatsaus etc. De aller fleste barna jeg vet om liker den typen, men du kan jo selvsagt få samme problemet som lille sprelle over her har.....

Selv hamstrer jeg ikke inn noe særlig med glass, for mini spiser stortsett det samme som oss nå.

Skrevet

Her bruker mini på 11 mnd str 4, men skal nok snart over til str 5. Vi bruker str 5 om natten, ellers blir det lekkasje. Størsta på 2,5 bruker str 6 så vi har kjøpt en del landlord i str 12-25 kg og satser på at begge kan bruke disse etterhvert. Ellers har jeg kjøpt en del libero i str 5, 6 og 7. Up&go bruker vi bare om natten til størsta og om vi er borte på besøk steder hvor det ikke er stellebord.

Barnematglass går det ikke så mye av her, mini er ikke så begeistert for de. Men, om han får er det de med pasta og tomatsaus han spiser mest av. Fruktglass er han glad i, der spiser han alle typene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...